همشهری آنلاین: مدیرکل اطلاعات استان کرمان گفت: از تمام سرمایه‌گذاران با توجه به استعدادهای موجود در استان کرمان تقاضا می‌کنیم که به کرمان آمده و بدون دغدغه سرمایه‌گذاری کنند.

"جباری" مدیرکل اطلاعات استان کرمان در آستانه نيمه شعبان روز گراميداشت سرباز گمنام، در رابطه با فعالیت‌های این اداره کل در عرصه‌های مختلف گفت: بر اساس ماده 10 قانون تاسیس وزارت اطلاعات کشف توطئه‌ها و فعالیت‌های براندازی، جاسوسی، خرابکاری و اغتشاش علیه استقلال و امنیت و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران از اهم وظایف عمده سربازان گمنام امام زمان (عج) تعریف شده و سربازان ملت در کسوت گمنامی و در قالب مجاهدت‌های خاموش بر حسب فرموده معظم‌له به ایفای نقش اطلاعاتی حسب وظیفه ترسیمی می‌پردازند.

به گزارش ايسنا منطقه كوير، وی به چند مورد از اقدامات اطلاعاتی در استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: اقدامات اطلاعاتی متعدد در راستای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، چندین مورد دستگیری جاسوس‌های انگلیس و سایر سرویس‌های اطلاعاتی، انجام اقدامات متعدد صیانتی، توجیهی و بازدارنده در حوزه‌های فرهنگ و هنر و انجام اقدامات حمایتی و صیانتی در راستای مبحث سرمایه‌گذاری در استان کرمان صورت گرفته است.

جباری اظهار کرد: همچنین ممانعت از رانت‌خواری اقتصادی و بستن قراردادهای ناسالم، هلاکت 15 نفر از باندهای مسلحانه قاچاق و وابسته به گروهک تروریستی جندالشیطان، ضربه به باندهای جعل و غصب در حوزه اتباع بیگانه، ضربه به باندهای عمده زمین‌خواری و بازپس‌گیری چندین هکتار زمین متصرف شده، ضربه به باندهای کلان اخلال در نظام اقتصادی و بانکی کشور، دستگیری باندهای سرقت مسلحانه، جعل و سوءاستفاده‌های متعدد و سالم‌سازی چندین محیط اداری و ضربه به گروه‌های مسلح شرارت و مواد مخدر را می‌توان اشاره کرد.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان افزود: از مردم استان کرمان تقاضا داریم در راستای ایجاد امنیت پایدار در استان با عزم ملی و مدیریت جهادی اهتمام ویژه‌ای را به ارائه اخبار و مطالب در مورد توطئه‌ها، جاسوسی، خرابکاری و اغتشاش علیه استقلال و امنیت نظام مبذول داشته و موارد را طی شبانه‌روز به ستاد خبری این اداره کل به شماره تلفن‌های 113 و 2226333 ارسال کنند.

جباری گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن برای جذب اقشار مختلف به‌ویژه نخبگان، فعالان اقتصادی، مسئولان، ائمه جمعه و جماعات و ... سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بایستی این افراد هوشیاری لازم را داشته باشند و هر گونه مورد و یا پیشنهاد مشکوک را به این اداره کل اطلاع‌رسانی کنند.

 

کد خبر 262183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha