پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: امام جمعه موقت تهران گفت: وضعیت جسمانی آیت‌الله مهدوی بهتر شده است اما همچنان ایشان محتاج دعای خیر مردم هستند.

سید احمد خاتمی

به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در بیمارستان بهمن، آیت الله سید احمد خاتمی عصرپنجشنبه 15 خرداد پس از عیادت آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان بهمن تهران، در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت سلامتی ایشان در شرایط بهبودی قرار دارد و امیدواریم این وضعیت استمرار داشته باشد.

وی درباره شخصیت آیت الله مهدوی کنی افزود: ایشان از مفاخر ما و چهره ای مطرح در عرصه علمی، سیاسی و فرهنگی هستند.

خاتمی با اشاره به تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) توسط آیت الله مهدوی کنی افزود: این فعالیت ایشان باعث افتخار است.

وی مبارزات آیت الله مهدوی کنی پس از انقلاب را از فعالیت های سیاسی ثمربخش ایشان دانست و گفت: آیت الله مهدی کنی فردی ولایی هستند و با همان شکوهی که از امام خمینی (ره) دفاع می‌کردند، هم اکنون از رهبر معظم انقلاب دفاع می‌کنند.

آیت الله مهدوی کنی عصر روز گذشته به دنبال عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد.

از زمان بستری شدن ایشان شماری از مسوولان از مسولان کشوری و لشکری روز گذشته و امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان بهمن تهران از آیت الله محمد رضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری دیدار کرده‌اند.

حسن روحانی رییس جمهوری نیز روز گذشته به دنبال عیادت از رییس مجلس خبرگان رهبری دستور ویژه ای به سید حسن هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی برای بهره مندی از حداکثر امکانات پزشکی لازم برای مداوای آیت الله مهدوی کنی صادر کرد.

کد خبر 261579
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha