همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه دیدار مقابل تیم قدرتمندی مانند برزیل برای هر تیمی مشکل است، افزود: خود را برای مقابله با سرویس‌های قوی بازیکنان این تیم آماده می‌کنیم.

کواچ تیم ملی والیبال

به گزارش فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ، سرمربي تيم ملي واليبال ايران افزود: شرایط آسانی نداریم زیرا ساعت شش صبح سه‌شنبه به وقت محلی به برزیل رسیدیم و بازیکنان بسیار خسته هستند و باید با اختلاف ساعت پنج ساعته با اروپا نیز سازگار شوند.

وی ادامه داد: بعد از ورود به سائوپائولو سعی کردیم مشکلات خود را در توپ‌های بلند مرتفع کنیم و روی حمله پس از دفاع و سرویس‌های قدرتمند نیز تمرین کردیم.

کواچ خاطر نشان کرد: بازیکنان ایران عادت کرده‌اند که خیلی سریع بازی کنند. در لیگ ایران بیشتر سرویس‌ها موجی زده می‌شود اما بازی در سطح بالا مقداری متفاوت است و به همین دلیل بازیکنان را برای مقابله با سرویس‌های قوی و استفاده از توپ‌های بلند آماده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: البته اکنون شرایط بهتری داریم و دیدار خوبی خواهیم داشت اما برزیل اگر مانند برزیل روزهای اوج خود باشد، بازی با آنها برای همه تیم‌ها دشوار است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: صبح پنجشنبه ( 15 خرداد) تمرین سختی برگزار كرديم و بعد از ظهر به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا برای مسابقه با برزیل آماده باشند.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه در ساعت 9 و 50 دقیقه صبح (به وقت محلی) کار را برای ما سخت می‌کند، چون ما در ایتالیا عادت کرده بودیم شب‌ها تمرین و بازی کنیم و تطبیق یافتن با شرایط جدید در پنج روز آسان نیست.

تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های اول و دوم خود در لیگ جهانی که در شهرهای تریسته و ورونا ایتالیا برگزار شد، سه بر صفر مغلوب لاجوردی پوشان این کشور شد و هم اکنون بدون امتیاز در رتبه چهارم گروه یک لیگ جهانی والیبال قرار دارد.

تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه آینده (16 و 17 خرداد ماه) در هفته سوم لیگ جهانی والیبال میهمان برزیل است.

کد خبر 261570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha