همشهری آنلاین: پزشک معالج آیت‌الله مهدوی کنی وضعیت جسمانی وی را رضایتبخش اعلام کرد.

آیت‌الله مهدوی کنی

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر فضل‌الله صفی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در بیمارستان بهمن با تشریح وضعیت جسمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: حال آیت‌الله مهدوی کنی رضایت‌بخش است اما از نظر پیش‌آگاهی چندان مطلوب نیست.

وی گفت: دستگاه‌های پزشکی همچنان به آیت‌الله مهدوی کنی متصل هستند و باید صبر کرد تا سیر بیماری در 24 تا 48 ساعت آینده مشخص شود.

علیرضا زالی رئیس نظام پزشکی هم پس از عیادت آیت الله مهدوی کنی به خبرنگاران گفت: بی نظمی قلبی رئیس مجلس خبرگان رهبری اکنون با تزریق داروهای مختلف کنترل شده است اما وضع هوشیاری وی به دلیل مصرف داروهای آرام‌بخش قابل ارزیابی نیست.

رئیس نظام پزشکی افزود: در شرایط فعلی تلاش کادر پزشکی معطوف به ایجاد ثبات در وضعیت قلبی - عروقی و کاستن از بی‌نظمی قلب آیت الله مهدوی کنی است.

وی با ابراز رضایت نسبی از وضعیت جسمی آیت الله مهدوی کنی گفت: به لحاظ پزشکی پیش‌بینی در این شرایط سخت است و باید حداقل 24 ساعت از ثبات وضعیت بیمار بگذرد تا بتوان ارزیابی درستی ارائه کرد.

آیت الله مهدوی کنی روز چهارشنبه پس از بازگشت از مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) دچار عارضه قلبی شد.

  • سعید مهدوی کنی: برای شفای پدرم دعا کنید

فرزند آیت الله مهدوی کنی گفت: وضعیت قلبی آیت الله مهدوی کنی بی ثبات است.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی کنی پس از خروج از بیمارستان بهمن در جمع دانشجویان امام صادق (ع) که مقابل آن بیمارستان تجمع کردند گفت: بر اساس آخرین اظهارات پزشکان معالج، وضعیت قلبی آیت الله مهدوی کنی بی ثبات است.

وی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) تقاضا کرد، با حضور در مسجد آن دانشگاه، برای سلامتی ایشان دعا و از تجمع در محوطه بیمارستان خودداری کنند.

کد خبر 261557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha