همشهری آنلاین: محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران، سفرهای استانی دولت نهم را سنت شکنی و ایجاد راهی جدید در عرصه‌ ارتباط مدیران و مسوولان با مردم ارزیابی کرد.

ایرنا به نقل ‌از دفتر امور رسانه‌ای ریاست جمهوری گزارش داد: احمدی نژاد یکشنبه شب 17 تیر در جمع دست اندرکاران برگزاری سفرهای استانی دولت، تاکید کرد: باید علاوه بر اجرای مصوبات استانی به عنوان حق مردم و تعهدی برای دولت، سطح وسیع ارتباط با مردم را بطور مستمر حفظ کرد.

رییس جمهوری همچنین از همه دست اندرکاران سفرهای استانی در بخش‌های مختلف که زمینه خدمت‌رسانی به ملت شریف و بزرگ ایران را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین دست اندرکاران سفرهای استانی در سخنانی با بررسی اجمالی ابعاد برگزاری دور نخست این سفرها، ضرورت اطلاع رسانی صحیح و جامع و فرهنگ‌سازی در این زمینه را خاطرنشان کردند.

دست اندرکاران سفرهای استانی همچنین برخی اشکالات و موانع نخستین دور این سفرها و راهکارهای رفع این موانع را بررسی و مطرح کردند.

در این جلسه ‌مشاور ارشد رییس جمهوری، معاون‌ اجرایی رییس جمهوری، فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی، معاونان مراسم و تشریفات و ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری، مشاوران رییس جمهوری در امور هنری، رسانه و مطبوعات، رییس مرکز رسیدگی به شکایات و ارتباطات مردمی، معاون هماهنگی و پیگیری ریاست جمهوری، معاون پیگیری کمیته امداد و مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سخنانی درباره ویژگی‌های سفرهای استانی بیان کردند.

کد خبر 26088

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز