زهرا جورابلو: پنجمین نشست مدیریت و بهره‌وری با موضوع مدیریت و بهره‌وری منابع انسانی روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

مهندس حسین حاجیان برزی رئیس انجمن بهره‌وری ایران

به گزارش مارکتینگ نیوز، مهندس حسین حاجیان برزی رئیس انجمن بهره‌وری ایران، در خصوص سلسله نشست‌های مدیریت و بهره‌وری اظهار داشت: تصور ما بر این است که این نشست‌ها را به صورت جهت‌دار در طی سال برگزار کنیم و از نتیجه یک نشست به نشست بعدی برسیم. امیدواریم که با انتشار اخبار مربوط به این نشست‌ها نهضت بهره‌وری را در سطح جامعه فعال کنیم.

وی گفت: برنامه ما این است که این نشست‌ها حداکثر هر 15 روز یکبار برگزار شود و امید داریم به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم حداقل هفته‌ای یک نشست را برگزار نماییم. چون نشست‌ها در سطح ملی برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها کار بسیار دشواری است و توان و انرژی نیروها را می‌گیرد. حامیان، اعضا، و پرسنل انجمن بهره‌وری، بسیار تلاش کردند و در واقع ابتدا بهره‌وری را در خودشان آغاز نموده و بعد به ترویج آن پرداخته‌اند.

مهندس حاجیان افزود: ما در حال برنامه‌ریزی سلسله‌نشست‌هایی هستیم که به صورت موازی با هم پیش بروند و صرفا نشست‌های مدیریت و بهره‌وری نباشند. بعنوان مثال سلسله نشست‌های اقتصاد مقاومتی را هم موازی با سلسله نشست‌های مدیریت و بهره‌وری آغاز کرده‌ایم. و قصد داریم سلسله نشست‌های دیگری را هم که با مسئله مدیریت و بهره‌وری ارتباط دارند، در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس انجمن بهره‌وری ایران در خصوص مخاطبان این سلسله نشست‌ها اظهار داشت: امید و هدف ما این است روزی برسد که تمام کشور مخاطب نشست‌های ما باشند. مخاطبین ما صرفا افرادی که روی صندلی‌های سالن نشسته‌اند، نیستند. در ابتدا در نظر داشتیم این نشست‌ها را در استودیو برگزار کنیم، ولی بعد به این نتیجه رسیدیم که اگر در محیط عمومی‌تری برگزار شود، خود اساتید با دیدن مخاطبان سخنرانی‌های‌شان تشویق می‌شوند. تصور ما این است که بتوانیم اینگونه نشست‌ها را در کل جامعه انتشار دهیم. همایش‌ها حالت گرایشی به خود گرفته‌اند. بعنوان مثال 70 سازمان و شرکت بزرگ در این نشست شرکت کرده‌اند.

وی در پایان سلسله نشست‌ها را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: ارزیابی نشست‌ها بسیار خوب بوده و حتی قدری خارج از انتظارات خودمان بوده است. با توجه به استقبال خوب از این نشست‌ها در زمان برگزاری، و همچنین استقبالی که از نتایج این نشست‌ها و پیگیری مخاطبان حاضر در نشست شده است، به نظر می‌رسد که آرزوهای ما برآورده خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 260730
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز