همشهری آنلاین: سایت معتبر تریپ ادوایرز در گزارشی شهر توکیو، پایتخت ژاپن را به عنوان دوستانه‌ترین شهر برای گردشگران لقب داد.

توکیو

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی تلگراف، سایت معتبر گردشگری تریپ ادوایزر در آخرین گزارش خود از مقاصد گردشگری جهان با در نظر گرفتن صدها شاخص به معرفی بدترین و برترین مقاصد گردشگری جهان پرداخت.

این گزارش براساس مصاحبه تلفنی با 55 هزار گردشگر تنظیم شده که براساس آن شهر بمبئی در هند غیر دوستانه‌ترین مقصد گردشگری جهان بویژه برای گردشگران اروپایی لقب گرفت، این در حالیست که هند در سال 2013 میزبان حدود 8 میلیون گردشگر بود که نزدیک به 23 میلیارد دلار ارز وارد چرخه اقتصادی این کشور کرد.

همچنین مسکو در روسیه در بخش بدترین هتل‌ها، پکن چین در بخش بدترین رانندگان تاکسی و مراکش در مغرب در بخش بدترین حمل و نقل عمومی در صدر جدول قرار گرفتند.

از سوی دیگر توکیو - پایتخت ژاپن - دوستانه‌ترین شهر برای گردشگران لقب گرفت، نیویورک بهترین شهر گردشگری فعال 24 ساعته، رم پایتخت ایتالیا به عنوان بهترین مقصد گردشگری فرهنگی، دبی در امارات به عنوان بهترین مقصد گردشگری خرید و سنگاپور بهترین مقصد برای گردشگران انفرادی لقب گرفتند.

کد خبر 260560
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز