همشهری آنلاین: موسسه مطبوعاتی همشهری نکوداشت رضا مقدسی روزنامه‌نگار و مدیر عامل سابق خبرگزاری مهر را برگزار می‌کند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل موسسه همشهری از برگزاری آئین نکوداشت رضا مقدسی در روز دوشنبه 5 خرداد ماه در این موسسه خبر داد.

امیرحسین تابع جماعت در این خصوص گفت: موسسه فرهنگی مطبوعاتی همشهری به عنوان یک قرارگاه رسانه ای در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در رویکرد جدید خود و به منظور حمایت از چهره‌های متعهد و ارزشی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، آئین‌های بزرگداشتی را برگزار می‌کند که تجلیل از ابراهیم حاتمی‌کیا، حامد زمانی و علی دارابی از آن جمله‌ است.

تابع جماعت افزود: برپایی گرامیداشت برای رسانه نگارانی نظیر رضا مقدسی نیز که مصداق تعهد و ارزشمداری هستند و همواره در مقاطع مختلف به رسالت حرفه‌ای خود عمل کرده‌اند، وظیفه همه رسانه‌ها و مراکز فرهنگی است که همشهری این وظیفه را در قبال همکار سابق خود انجام می‌دهد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه همشهری با اشاره به دعوت از چهره‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای برای حضور در این مراسم از همه علاقمندان به ویژه اهالی رسانه جهت حضور در این نکوداشت دعوت کرد.

آئین نکوداشت رضا مقدسی دوشنبه پنجم خرداد ساعت ١٠ صبح در سالن همایشهای موسسه همشهری واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، کوچه تورج برگزار خواهد شد.

کد خبر 260465
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز