دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
۰ نفر

جیب‌بر سابقه‌دار وقتی دید دستـــــش رو شــــــده، پابه‌فرار‌گذاشت اما در یک تصادف به دام افتاد.

متهم

ساعت 10:30چهارم اردیبهشت، رهگذران در میدان امام حسین تهران مردی را دیدند که فریاد دزد، دزد سر داده بود و به‌دنبال مرد دیگری می‌دوید. جوانی که در حال فرار بود پس از عبور از نرده‌های خط ویژه اتوبوس بی‌آرتی وارد خیابان شد اما همان لحظه با یک دستگاه خودرو برخورد کرد و روی زمین افتاد. با دستگیری این مرد وی در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت و همراه شاکی به کلانتری بهارستان منتقل شد. مالباخته در کلانتری به مأموران گفت: سوار اتوبوس بودم که این جوان بدون هیچ دلیلی با من درگیر شد.

همان موقع جوان دیگری به طرفداری از من وارد درگیری شد. این جوان در میدان امام‌حسین پیاده شد و نفر اول همچنان در اتوبوس ماند. شک کرده بودم و جیبم را گشتم و آنجا بود که متوجه شدم کیفم به سرقت رفته است. با عجله از اتوبوس بیرون پریدم و شروع به تعقیب جوان سارق کردم تا اینکه تصادف کرد و دستگیر شد.

با انتقال جوان سارق به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران، مشخص شد که وی «قدرت» نام دارد و از سال 82 تا 87، 7بار به اتهام جیب‌بری و سرقت در ایستگاه‌های اتوبوس و بی‌آرتی دستگیر شده و به زندان رفته است. سرهنگ حسین فرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با اشاره به شناسایی تعدادی مالباخته دیگر در این پرونده گفت: قاضی پرونده مجوز انتشار عکس متهم را صادر کرده و مــــالباختگان احتمالی می‌توانند برای شکایت به پایگاه هفتم پلیس آگــاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 259959
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز