همشهری آنلاین: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (PHD) این دانشگاه تا اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دکتر ناصر اقبالی با بیان این خبر گفت: نتایج آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد که در روزهای 24 و 25 بهمن ماه 1392 برگزار شد، تا اواسط هفته آینده در 196 رشته اعلام خواهد شد.

وی افزود: در این آزمون در مجموع 71 هزار و 271 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد 26 هزار و 821 زن و 44 هزار و 450 نفر مرد بودند و نتایج اولیه آن‌ها از طریق سایت www.azmoon.com اعلام خواهد شد.

وی در مورد افزایش تعداد رشته‌های جدید نسبت به سال 92 اظهار داشت: در سال 92 در مقطع دکتری در 176 رشته پذیرش داشتیم که در سال 93 این تعداد به 196 رشته افزایش یافته است.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص زمان دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان این مرحله گفت: مصاحبه پذیرفته‌شدگان این مرحله از اواسط خرداد ماه 92 خواهد بود که تاریخ و محل دقیق آن متعاقباً از طریق مرکز آزمون اعلام خواهد شد.

اقبالی اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی، سؤال خود را از طریق آدرس الکترونیکی www.pubr-azmoon.com ارسال کنند تا کارشناسان به آن پاسخ دهند.

کد خبر 259417
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز