همشهری آنلاین: در سومین روز رقابت‌های اسنوکر زیر ۲۱ سال جهان در فجیره امارات تیم ملی ایران دو پیروزی و دو ناکامی به دست آورد.

Snooker

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در سومین روز مسابقات حسین وفایی، قهرمان اسنوکر ایران بار دیگر خوش درخشید و با اقتدار کامل حریف برزیلی خود، ماتیوفاتوش پونتارولی را با نتیجه 4 بر 0 شکست داد و علیرضا رضایی به مصاف حریف آماده لهستانی به نام کارول لک رفت و توانست با ارایه یک بازی منطقی وی را با نتیجه 4 بر 0 شکست دهد و به عنوان اولین بازیکن از گروه H به مرحله یک شانزدهم صعود کند.

در دیگر بازی‌ها سیاوش مزینی در برابر حریف بسیار قدرتمند ولزی، سم توماس قرار گرفت و با وجود این که 3 بر 0 عقب افتاده بود، بازی را به تساوی کشاند، ولی در ادامه با بدشانسی با نتیجه 4 بر 3 بازی را واگذار کرد.

از سوی دیگر تنها بانوی ایرانی حاضر در این رقابت‌ها، ارمغان حسینی با حریف قدرتمند تایلندی، یوآمرونرات یوآوروآنگ روبرو شد و در نهایت با نتیجه 3 بر 0 شکست خورد.

هم‌زمان با برگزاری این رقابت‌ها داورهای ارزنده ایرانی، آقایان محمدعلی جعفری، رضا شکری و محمد خدری در بازی‌های حساس این دوره از مسابقات خوش درخشیدند.

کد خبر 259362
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز