همهشری آنلاین: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب دو مدال طلا، چهار نقره و یک برنز قهرمان کشتی فرنگی جوانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در مانیل فیلیپین به پایان رسید که تیم ملی کشتی فرنگی ایران با دو مدال طلای عادل بالی تبار و بشیر باباجان زاده، چهار نقره محمد مهدی کوثری، جاسم امیری، سجاد کشاورز و داود گیل نیرنگ به همراه برنز محمدعلی اکبری و عنوان پنجمی عبدالمحمد پاپی با 70 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

در وزن 50 کیلوگرم محمد مهدی کوثری با قبول شکست هشت بر پنج ( 4-2 ، 0-3 ،1-3 ) مقابل آرتم آرالیف از قرقیزستان مدال نقره گرفت.

کوثری پیش از این حریفانی از چین تایپه و ژاپن را به ترتیب 14 بر صفر و 12 بر دو شکست داده بود.

در وزن 55 کیلوگرم، عبدالمحمد پاپی با دو شکست مقابل حریفانی از کره جنوبی و قزاقستان پنجم شد.

در وزن 60 کیلوگرم، جاسم امیری نایب قهرمان بازی های آسیایی دوحه نتیجه دور از انتظاری گرفت و در فینال چهار بر سه ( 2-1 ، 1-1 ، 1-1 ) مغلوب الدار گایداروف قزاقستانی شد. امیری پیش از این حریف قرقیزستانی را برده بود.

در وزن 66 کیلوگرم نیز سجاد کشاورز در دو تایم متوالی به حریف قزاقستانی باخت تا او هم نقره بگیرد.

اما، در وزن 74 کیلوگرم عادل بالی تبار طلسم را شکست و با پیروزی چهار بریک مقابل عظمت یشاکوف از قزاقستان اولین مدال طلا را بر سینه زد. بالی تبار حریفان ژاپنی و ازبکستانی را نیز شکست داده بود.

در وزن 84 کیلوگرم، امیر علی اکبری با یک پیروزی مقابل حریف ژاپنی و شکست مقابل کشتی گیر قرقیزستان صاحب مدال برنز شد.

در وزن 96 کیلوگرم، داود گیل نیرنگ در مسابقه پایانی به مصاف گورماخان ایوانف از قزاقستان رفت و در سه تایم (2-1 ، 1-1 ، 1-1) مغلوب شد تا چهارمین نقره ای ایران باشد.

همچنین در وزن 120 کیلوگرم، بشیر باباجان زاده با پیروزی در دو تایم (1-1 ، 1-1) مقابل کیم یون مینگ از کره جنوبی صاحب گردن آویز طلا شد تا پرونده تیم ملی کشتی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با دو مدال طلا، چهار نقره و یک برنز بسته شود.

کد خبر 25907

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز