دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: اگر دوست ندارید تنها به رستوران رفته و غذا بخورید، مومین حاضر است تا شما را هنگام خوردن غذا همراهی کند تا احساس تنهایی نکنید!

مومین شما را هنگام خوردن غذا همراهی کند

آنهایی که مجبور هستند تنها به رستوران بروند، حتی اگر گرسنه باشند و بخواهند فقط برای رفع گرسنگی وارد رستورانی شوند، آن هم تنها، همیشه کسل کننده است. بخصوص دقایق پیش از سرو غذا که برای خودش داستانی دارد...

شاید بتوان در این لحظه‌ها خود را با خواندن روزنامه، مجله و یا بازی با گوشی‌های موبایل یا تبلت سرگرم کرد ولی هیچ کدام از اینها جای خالی دیگران را پر نخواهد کرد..

برای رفع تنهایی شما مشتری گرامی چه کار باید کرد؟

رستورانی  در ژاپن، طرحی برای بیرون آوردن این افراد از تنهایی پیاده کرده است! این رستوران با خلاقیت و سلیقه خاص خود فضای متفاوتی را فراهم کرده است.

این رستوران، عروسک یک سری از شخصیت‌های کارتونی را در صندلی‌های خالی جلوی مشتری‌ها قرار داده است تا آنها احساس تنهایی نکنند!

مومین شما را هنگام خوردن غذا همراهی کند

مومین روبروی یک مشتری تنهای رستوران

مومین شما را هنگام خوردن غذا همراهی کند

خوراکی که در این رستوران  سفارش داده می‌شود به شکل مومین تزیین شده است. انگار این رستوران به درد خانواده‌هایی که بچه‌های بد غذا هم دارند، بخورد. شاید این کودکان بدقلق در این رستوران پر از عروسک سر شوق آمده و خوراکی به دهان بگذارند...

موبین

یک قهوه مومینی

مومین شما را هنگام خوردن غذا همراهی کند

شخصیت‌های کارتونی مومین

رستوران مومین

عروسک‌هایی که این رستوران انتخاب کرده است از کتاب کمیک و کارتون "مومین" است. یک شخصیت کارتونی محبوب بچه‌ها و بزرگترها... نویسنده و طراح این شخصیت‌ها تاو جانسن، فنلاندی است. این کارتون از  شخصیت‌های کتاب این نویسنده ساخته شده است. و در بیشتر کشورها به نمایش در آمده است.

اگر دوست دارید این رستوران را امتحان کنید، باید سفری به کشور آفتاب‌تابان داشته باشید....عجب دنیایی شده! بعد از حیواناتی چون سگ، گربه و... حالا عروسک و شخصیت‌های خیالی یک فیلم کارتونی مونس و همدم آدم ‌ها بر سر سفره غذا شده‌اند! خدا عاقبت آدم‌ها را بخیر کند...

  • برگرفته از: foodbeast
کد خبر 258939
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز