همشهری آنلاین: تیم متین ورامین در نخستین بازی خود در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان برابر کروزیرو، قهرمان دوره گذشته مغلوب شد.

Matin Varamin

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز اول رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان با پیروزی حیرت‌انگیز تیم تقویت شده و به نوعی رنگ منتخب جهان گرفته الریان قطر مقابل ترنتینوی ایتالیا، دارنده چهار عنوان قهرمانی به پایان رسید.


بازیکنان قهر کرده و سابق ترنتینو آنقدر باانگیزه بودند که یاران فعلی این تیم با وجود آن که همه از سرشناسان کنونی والیبال ایتالیا و سایر کشورها بودند، نتوانستند از پس آنها بر آیند. سیمون خود به تنهایی 20 امتیاز از سرویس‌های وحشتناک و حملات سرعتی‌اش برای الریان گرفت. سانچز هم با پروازهای بلندش با کسب 19 امتیاز یکی از بهترین‌های میدان بود و کایسسکی هم علی‌رغم کسب 10 امتیاز همانند یک مربی در میدان هدایت بازیکنان را بر عهده داشت.

در دو بازی دیگر اتفاق خاصی نیفتاد و همانگونه که از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود، دو تیم سادکروزیروی برزیل و یوپی اس ان آرژانتین به راحتی بر حریفان خود گویابانومیس پورتوریکو و اسپارانسی تونس در سه ست پیاپی پیروز شدند.

اما در روز دوم مسابقات بازیکنان متین ورامین در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 21 مغلوب سادا کروزیروی برزیل شدند.

تیم متین ورامین چهارشنبه شب در دومین بازی خود به مصاف گواینبو، نماینده کشور پورتوریکو خواهد رفت.

در دیگر دیدارهای روز دوم تیم الریان قطر سه بر صفر اسپرانس تونس را شکست داد و صدرنشین گروه دوم شد و بیلگرود روسیه نیز سه بر یک نماینده پورتوریکو را از پیش رو برداشت.

دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان با حضور هشت تیم در دو گروه مقدماتی از روز دوشنبه در شهر بلو هوریزونته برزیل آغاز شده است و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 258746
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز