سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان در تازه ترین اظهارنظر خود در این زمینه گفت: ادغام حوزه جوانان و ورزش اقدام مناسبی نبود، چرا که قرار گرفتن ورزش در کنار جوانان باعث شده که حوزه جوانان در حاشیه قرار بگیرد.

گودرزی وزیر ورزش و امور جوانان

به گزارش ایسنا، ‌محمود گودرزی در نخستین نشست شورای راهبردی امور جوانان که با حضور 20 تن از مسئولان و صاحبنظران این حوزه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: متاسفانه به موضوع جوانان در کشور ما در سال‌های گذشته و حتی اکنون به عنوان یک مقوله با اولویت بالا پرداخته نشده است. نگاه بخشی و مجزا باعث جلوگیری از همگرایی بین تمام نهادهای مربوط به حوزه جوانان شده و واگرایی در این زمینه به کاهش توانمندی‌ها منجر شده است.

وی در ادامه گفت: کم شدن توانمندی به طور مستقیم به جوانان آسیب می‌رساند. یکی از ویژگی‌های ورزش جذابیت آن است و همین امر موجب می‌شود مفاهیم کلیدی در حاشیه مطرح شود رسانه‌ها توجه زیادی به ورزش دارند و پرداختن به این مقوله نیز موجب انتقاد مدیران می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان اذعان کرد: در این شرایط ممکن است از حوزه جوانان غافل شویم و این نقد، پذیرفتنی است، بنابراین لازم است این حوزه را بازمهندسی و ساختار جدیدی را در نظر بگیریم و این کار جزو وظایف ملی ماست. البته مدیران گرایش به بزرگ کردن ساختار خود را دارند اما این رویکرد در وزارت ورزش و جوانان نباید وجود داشته باشد.

کد خبر 258658
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز