شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی به عنوان نخستین استاد ممتاز دانشگاه جامع امام حسین (ع) انتخاب شد.

سید یحیی صفوی

به گزارش ایرنا، انتخاب سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی به عنوان نخستین استاد ممتاز دانشگاه جامع امام حسین (ع)،  از سوی سردار محمدرضا حسنی آهنگر به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و در همایشی که به منظور تجلیل از اساتید و مربیان این دانشگاه برگزار شد، صورت گرفت.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به اینکه سرلشکر صفوی از افرادی است که تعلق خاطر خاصی به این دانشگاه دارد و دلیل انتخاب وی نیز همین موضوع بوده است، افزود: هر ساله علاوه بر معرفی اساتید نمونه، یک استاد ممتاز نیز انتخاب خواهد شد و امسال بر اساس فعالیت‌های صورت گرفته، سرلشکر دکتر سید یحیی صفوی به عنوان نخستین استاد ممتاز این دانشگاه معرفی شد.

وی گفت: سرلشکر صفوی هر چند پیشنهادات متعددی برای فعالیت در دانشگاه‌های مختلف داشته و دارد، اما فعالیت در این دانشگاه را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

سرلشکر سید یحیی صفوی 21 سال است که عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) و مدرس دانشگاه‌های تهران، امام حسین (ع)، تربیت مدرس، خوارزمی، علامه طباطبائی و امام صادق (ع) است.

دیگر سوابق علمی و پژوهشی سرلشکر صفوی شامل تدوین سند راهبردی دانشگاه‌های نیروهای مسلح و تصویب آن در وزارت علوم در سال 91، تصویب بیش از 14 رشته دکترا و 19 رشته کارشناسی ارشد برای دانشگاه‌های جامع امام حسین (ع)، مالک اشتر، عالی دفاع ملی، دانشگاه جنگ ارتش و دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش عنوان شده است.

همچنین صفوی مسئول کمیته‌های برنامه‌ریزی علوم دفاعی، امنیتی و علوم و معارف دفاع مقدس، سردبیر فصلنامه‌های علمی و پژوهشی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، سایت دفاعی، آفاق امنیت و دافوس دانشگاه جامع امام حسین (ع) و مولف هشت عنوان کتاب با موضوع جهان اسلام است.

کد خبر 258216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز