شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲» از آغاز داوری مسابقه مربوط به این پروژه خبر داد.

فیلم کودکان

به گزارش مهر، منیژه حکمت با بیان این مطلب که به زودی داوران مسابقه «شهر موش ها» مشخص خواهد شد، گفت: با انتخاب داوران مسابقه «شهر موش ها»، داوری این مسابقه را آغاز خواهیم کرد تا بهترین ها را از سراسر ایران انتخاب کرده و آنها را معرفی کنیم.

وی در توضیح این مسابقه بیان کرد: مدتی پیش در سایت «شهر موش ها» طی بیانیه ای از همه علاقه مندان به این پروژه درخواست کردیم تا با نوشتن یک نامه هر آنچه که نسبت به «شهر موش‌ها» احساس می‌کنند، نوشته و برای ما ارسال کنند.

پس از انتشار این فراخوان متن‌های زیادی به دست ما رسید که به زودی همه آنها داوری خواهد شد.

این تهیه‌کننده سینما بیان کرد: نتیجه داوری این مسابقات در ماه مبارک رمضان طی مراسمی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه «شهر موش ها» تنها یک اثر سینمایی نیست بلکه با نمایش این فیلم اتفاق بزرگی برای سه نسل از افراد جامعه ما رخ می‌دهد.

در واقع سه نسل از جامعه ما با نمایش این فیلم در کنار هم نشسته و با شادی و لبخند این فیلم را می‌بینند. خوشبختانه با حضور یک تیم تبلیغاتی حرفه ای تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین اتفاقات برای نمایش این فیلم رخ دهد.

حکمت در پایان تاکید کرد: من از همه مسئولان و به ویژه مدیران شهرداری تهران و تمام استانداری های سراسر کشور می‌خواهم در راه اکران این فیلم سینمایی خاطره‌انگیز ما را همراهی کنند.

کنار هم قرار دادن سه نسل از یک جامعه معمولا برعهده مدیران و مسئولان کشور است، اما ما به عنوان بخش خصوصی این کار را انجام دادیم و امیدوارم این مدیران دولتی در هنگام اکران این فیلم سینمایی همکاری لازم را با ما انجام دهند.

ساخت فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» از 5 مهر ماه سال جاری به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در چهار آشیانه هواپیما در بوستان ولایت آغاز شده است.

کد خبر 258189
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز