همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع حریق در پارکینگ "مجتمع تجاری شایان" در صبح امروز و نجات دو زن از حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر در روز جمعه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: یک مورد حادثه حریق در ساعت 12:32 روز جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 5 ایستگاه را به همراه نردبان، تشک نجات و خودروی تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از خیابان زرتشت فرستاد.

وی اضافه کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک واحد 75 متری در طبقه پنجم یک ساختمان 6 طبقه مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقه بالایی است.

وی با اشاره به محبوس شدن یک زن 45 ساله و پیرزنی 90 ساله که به دلیل ضعف جسمانی به روی ویلچر می‌نشست گفت: آتش نشانان ابتدا زن 45 ساله را از میان شعله‌های آتش خارج کرده و سپس پیرزن 90 ساله را به محلی امن منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با بیان اینکه دود زیادی طبقات فوقانی این ساختمان را دربرگرفته بود گفت: پس از اطفا حریق، تخلیه دود و ایمن‌سازی محل تیم در ساعت 14:16 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته ملکی علت این حادثه در دست بررسی است.

وی همچنین با اشاره به وقوع حریق در پارکینگ ساختمان تجاری شایان در خیابان کارگر جنوبی گفت:‌ صبح امروز آتش گرفتن دو خودرو در پارکینگ این مجتمع سبب دودگرفتگی طبقات شده بود که آتش نشانان با حضور در محل آتش را خاموش کرده و دود را نیز تخلیه کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، افزود:‌ این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

کد خبر 258188
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز