همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس ازپایان نخستین اردوی برون مرزی این تیم برای آماده سازی حضور در جام جهانی گفت: در اردوی اروپا این نقایص را حبران خواهیم کرد و به اوج آمادگی خواهیم رسید.

به گزارش مهر،تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در بیستمین دوره رقابت‌های جام جهانی در برزیل آماده می‌کند، از روز 27 فروردین ماه اردوی آماده سازی‌اش را در ژوهانسوبرگ آفریقای جنوبی آغاز کرده بود، روز پنجشنبه با برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی به کار خود در این اردو پایان داد.

تیم ملی ایران در این اردو چهار بازی تدارکاتی با تیم های باشگاهی آفریقای جنوبی برگزار کرد که صاحب دو پیروزی ،یک تساوی و یک شکست شد.

کارلوس کی روش که از شرایط برگزاری اردوی آفریقای جنوبی به خاطر در اختیار نداشتن همه بازیکنانش راضی نیست پس از پایان این اردو گفت: با اینکه همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم اما هدفمان این بود که بهترین استفاده را از این اردو بکنیم. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: با اینکه در اردوی آفریقا نتوانستیم تمام اهداف کادر فنی را محقق کنیم اما قطعا در اردوی اتریش که همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت می توانیم تیم ملی را به اوج آمادگی برسانیم. هدف ما مثل گذشته این است بجنگیم و تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.کی روش تاکید کرد: اردوی اتریش از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و امیدوارم با در اختیار داشتن همه بازیکنان بتوانیم بهترین استفاده را از این اردو ببریم.تیم ملی فوتبال ایران در بیستمین دوره رقابت های جام جهانی با تیم های نیجریه، آرزانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه است و باید در نخستین دیدار خود روز 26 خردادماه به مصاف تیم ملی نیجریه برود.

کد خبر 258045
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز