همشهری آنلاین: مهرام و پتروشیمی بندر امام در روز دوم مرحله نیمه نهایی پیروزی دشواری را مقابل حریفان خود به دست آوردند.

Mahram- Azad Uni

ذوب آهن اصفهان در دومین بازی خارج از خانه خود مانند بازی اول شروع خوبی نداشت، به نحوی که در مقابل 11 امتیاز تیم پتروشیمی بندرامام فقط دو امتیاز به دست آورد، اما در ادامه بازیکنان ذوب آهن بدون توجه به اختلاف به وجود آمده بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و اختلاف بازی را در کوارتر چهارم به دو امتیاز هم رساندند، با این وجود در کسب نتیجه نتوانستند موفق عمل کنند و در نهایت با نتیجه نزدیک 79 بر 74 مغلوب تیم پتروشیمی بندر امام شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، گیبسون با 22 امتیاز، 7 ریباند و 5 پاس گل بهترین بازیکن زمین بود. مهدی کامرانی 15 امتیاز و 6 ریباند، حامد آفاق 11 امتیاز و 5 توپ‌ربایی، سینانویچ 15 امتیاز و 9 ریباند و مسعود سلیمانی 14 امتیاز و 5 ریباند برای پتروشیمی داشتند.

اسلاوکو با 20 امتیاز، 13 ریباند و 6 بلاک شات بهترین بازیکن ذوب آهن بود و علی باهران دومین بازیکن موثر با 13 امتیاز، 6 ریباند، 6 پاس گل و 5 توپ‌ربایی بود. رضا لطفی هم 14 امتیاز و 7 ریباند به دست آورد.

دانشگاه آزاد که با اختلاف 18 امتیاز بازی اول خود مقابل مهرام را واگذار کرد ه بود، در دومین دیدار نمایش بسیار خوبی مقابل حریف مدعی خود داشت. جریان بازی در اغلب دقایق با اختلاف بسیار کم به سود هر دو تیم در جریان بود. در لحظاتی از بازی مهرام و دقایقی نیز برتری با دانشگاه آزاد بود. در کوارتر چهارم با تساوی دو تیم حساسیت بازی به اوج رسید، اما با خروج گراندی و میرزایی، دو بازیکن دانشگاه آزاد به دلیل 5 خطا شدن، مهرامی‌ها موفق شدند با نتیجه 78 بر 75 دومین پیروزی خود درمرحله نیمه نهایی را کسب کنند.

گراندی در مجموع بازی 13 امتیاز و 5 ریباند داشت. ابراهیم توماس با 25 امتیاز و 5 ریباند بهترین بازیکن دانشگاه بود و محمد جمشیدی هم 16 امتیاز به امتیازات تیمش اضافه کرد.
حامد حدادی با 24 امتیاز، 12 ریباند و 4 بلاک شات بهترین بازیکن تیمش بود و صمد نیکخواه 24 امتیاز و 7 ریباند و اوشین ساهاکیان نیز 12 امتیاز و 7 ریباند داشتند.

بازی سوم مرحله نیمه نهایی روز پنجشنبه (4 اردیبهشت) ساعت 16:00 برگزار می‌گردد. دانشگاه آزاد در این بازی میزبان تیم مهرام خواهد بود و پتروشیمی بندر امام نیز در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود.

 

کد خبر 257016
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز