یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده فیلم «زیباتر از زندگی» با اشاره به آغاز اکران دانشگاهی این فیلم از اینکه تلاش می‌کند تا فیلم تا اواسط بهار به اکران عمومی برسد، خبر داد.

فیلم ایرانی

به گزارش مهر، سیدسعید سیدزاده درباره اکران دانشگاهی فیلم «زیباتر از زندگی» گفت: پخش فیلم «زیباتر از زندگی» با موسسه جبرائیل فیلم است و قرارست این موسسه فیلم را در سراسر استان‌ها و سراسر کشور در مراکز فرهنگی و دانشگاهی اکران کند.

وی ادامه داد: انسیه شاه‌حسینی کارگردان «زیباتر از زندگی» تصمیم گرفت تصحیح‌هایی روی فیلم داشته باشد چون امسال حتما فیلم باید به اکران برسد.

بعد از این تصحیحات هم حالا اکران فیلم در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی شروع شده است و بعد از آن اکران عمومی فیلم آغاز خواهد شد.

تهیه‌کننده فیلم «زیباتر از زندگی» درباره زمان اکران عمومی فیلم گفت: هنوز درحال صحبت هستیم ولی تلاش ما این است که این فیلم تا اواسط بهار به اکران عمومی برسد.

وی همچنین درباره فیلم «به کودکان شلیک نکنید» که انسیه شاه‌حسینی هم اکنون در حال نگارش آن است، گفت: شاه‌حسینی حدود 80 درصد از این فیلمنامه را نوشته است و امیدواریم تا اواخر تابستان بتوانیم تولید این فیلم را هم شروع کنیم.

این فیلم در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است و نماینده سینمای دفاع مقدس در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بود و توانست سیمرغ بخش جلوه‌های ویژه میدانی سیمرغ سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر و همچنین عنوان بهترین فیلم را در بخش نگاه ملی این جشنواره از آن خود کند.

«زیباتر از زندگی» داستان زندگی شهید محمدحسین علم‌الهدی، فرمانده سپاه هویزه و رزمندگانی است که در عملیات نصر به کمک نیروهای مخلص ارتش به یاری مردم روستاها در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان می‌شتابند.

حامد کمیلی نقش این شهید را در فیلم بازی می‌کند.

کد خبر 256549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز