دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور، با اشاره به فراگیری و جامعیت آموزه‌های والای انقلاب اسلامی که نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است، گفت:

مخاطب این آموزه‌های ارزشمند و گران‌قدر فقط مسلمانان جهان نیستند بلکه مخاطب ما فطرت بیدار بشری و همه‌ ملت‌ها هستند و باید افق نگاه و حرکت خود را در این راستا تنظیم کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) رییس‌جمهور، پیش از ظهر یکشنبه 29 مرداد در دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی فارغ‌التحصیلان و دانشجویان اروپا، انقلاب اسلامی را آغاز جهشی بلند در مسیر حرکت مستمر انبیا دانست و با بیان این‌که موج دوم انقلاب، عمیق‌تر، گسترده‌تر و توفنده‌تر از موج اول برپا شده است، گفت: امروز همه‌ی ایرانیان در سراسر جهان باید برای ایفای نقش مهم خود در حمایت از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) تلاش کنند.

دکتر احمدی‌نژاد، اتحادیه انجمن‌های فارغ‌التحصیلان اسلامی دانشجویان ایرانی اروپا و آمریکا را مولود حرکت تاریخی امام خمینی (ره) خواند و با تاکید بر این‌که حرکت امام (ره) به جغرافیای خاص ایران محدود نبوده است، افزود: تاریخ نشان داد هر کس در مسیر این حرکت مستمر که از حرکت الهی انبیا نشأت گرفته، قرار گیرد، ماندگار و رستگار می‌شود و سایر جریان‌ها و مکاتب انحرافی، جز اوهام و نابودی نتیجه‌ای در بر ندارد.

رییس‌جمهور، هدف نهایی حرکت پیوسته انبیا را استقرار حاکمیت توحید و معنویت در جهان برشمرد و با بیان این‌که هر اقدامی باید برای رسیدن به این هدف متعالی برنامه‌ریزی و ساماندهی شود، گفت: تلاش برای رسیدن به هدف نهایی حرکت انبیا، تلاشی مقدس است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

دکتر احمدی‌نژاد هم‌چنین اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی مقیم اروپا را یاران وفادار انقلاب و زبان گویای انقلاب اسلامی در خارج از کشور معرفی و با اشاره به تغییر معادلات منطقه به نفع ملت‌های مستقل و اندیشه‌های ناب اسلامی، ضرورت تلاش بیش از پیش اعضای این اتحادیه را در حمایت از اسلام ناب و تبیین آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد.

در این دیدار هم‌چنین حجت‌الاسلام اژه‌ای نماینده‌ی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و چند تن از نمایندگان اتحادیه انجمن‌های اسلامی فارغ‌التحصلان و دانشجویان اروپا، سخنانی بیان کردند

کد خبر 2564

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز