همشهری آنلاین: جانشین معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت، بازوی مقتدر ولایت فقیه و رهبری است.

امیر سرتیپ دوم «حمیدرضا سلمانی» در حاشیه آیین ادای احترام به امام راحل در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این که ارتش در 29 فروردین هر سال بیعت خود را با ولی فقیه تجدید می‌کند، افزود: هر سال در این تاریخ، اقتدار ارتش به نمایش گذاشته می شود تا دشمنان بدانند که قدرت مقابله با ایران اسلامی را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش در اوج اقتدار و آمادگی رزمی قرار دارد، ادامه داد: در صحنه بودن مردم، اطاعت از رهبری و آمادگی نظامی جمهوری اسلامی، از مهمترین دلایلی است که باعث شده دشمنان فکر تهاجم به ایران اسلامی را هم در سر نپرورانند.

وی به جنگ روانی و فرهنگی و هم چنین جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اشاره کرد و بیان داشت: مردم ایران اسلامی در عرصه جنگ سخت به پیروزی رسیده و با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جنگ نرم نیز پیروز و سربلند خواهند بود.

سلمانی گفت: امروز ارتش ما بدون نیاز به کشورهای دیگر، خودکفا شده و به خواسته امام (ره) که فرمودند، ˈارتش باید خودکفا شودˈ جامه عمل پوشانده است.

وی ادامه داد: امروز بعد از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی، ارتش ما از نظر دفاعی، تولید سلاح، تکنیک و تاکتیک نظامی ارتش اول منطقه است.

جانشین معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ارتش ایران اسلامی از نظر ساخت صنایع موشک، جزو قدرت های اول دنیاست، ضمن این که کلیه سلاح های ما ساخت داخل کشور است.

سلمانی با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، گفت: ارتش نیز هم گام با مردم با صرفه جویی در هزینه ها و همچنین تولید ثروت با توجه به شرایط هر منطقه، به منویات رهبر معظم انقلاب عمل می کند.

وی افزود: تحریم ها همواره باعث پیشرفت کشور شده و ما از تحریم ها به عنوان فرصت استفاده کرده ایم و اقتدار ارتش ما، نشان دهنده این امر است.

کد خبر 256262
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز