دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی سپاهان گفت: به‌خاطر بازی ۲۶ فروردین مقابل السد، بازیکنانمان را به تیم ملی نمی‌دهیم

کرانچار

همشهری آنلاین:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به این که بازیکنانم در فرم خوبی به سر می‌برند، اعتقاد دارم که می‌توانیم پیروز بازی فردا باشیم.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار قبل از دیدار تیمش برابر السد قطر اظهار کرد: بازی فردا ( 26 فروردین) برای ما بسیار مهم است؛ چرا که نیاز به برد داریم تا بتوانیم به دور بعدی صعود کنیم. با توجه به این که در آخرین بازی‌مان هم در لیگ ایران و هم در جام باشگاه‌ها خوب ظاهر شدیم اعتقاد دارم که بازیکنانم در فرم خوبی به سر می‌برند و توانایی برد را دارند.

وی با بیان این که نباید هدف فقط صعود باشد، اظهار کرد: برای بازی فردا بازیکنان ملی‌پوشمان را در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهیم و در گفتمانی که بین مسئولان تراکتورسازی، سپاهان و استقلال صورت گرفته است، ملی‌پوشانمان را در اختیار فدراسیون قرار نخواهیم داد.

کرانچار درباره تیم السد قطر نیز اضافه کرد: فیلم بازی السد و الهلال را دیده‌ و اعتقاد دارم که نتیجه‌ بازی با روند این دیدار متناسب نبود و السد نتوانست به خوبی از شانس‌هایش استفاده کند. مطمئنم که این تیم در بازی فردا برای جبران آمده است و می‌خواهد که به دور دوم صعود کند ولی ما هم از لحاظ انفرادی و هم از نظر تیمی کاملا آماده بازی فردا هستیم.

در ادامه یعقوب کریمی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان نیز تصریح کرد: بازی سختی برابر السد داریم. بازی این تیم برابر عربستان را دیدیم و این تیم به ناحق نتیجه‌ را واگذار کرد و مطمئنم که در این دیدار برای برد خواهد آمد اما السد در ایران کار آسانی نخواهد داشت. شرایط ما بهتر از تیم السد است؛ چرا که سپاهان هم میزبان است و هم می‌تواند از تماشاگرانش استفاده کند و پیروز بازی فردا باشد.

کد خبر 255913
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز