دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: در مراسمی که شنبه ۲۳ فروردین در لس‌آنجلس برگزار شد، جای دست و پای جری لوییس کمدین کهنه‌کار آمریکایی بر پیاده‌روی مشاهیر نقش بست.

بازیگر سینمای جهان

به گزارش مهر به نقل از د رپ، پس از دهه‌ها خنداندن مردم، جری لوییس در این حضور عمومی سخنانی بر زبان آورد که هر چند برای اولین بار نبود که مطرح می‌شد، اما موجی از نظرات را در صفحات اجتماعی به همراه آورد.

این کمدین 88 ساله با موضع‌گیری درباره کمدین‌های زن در برنامه‌های استندآپ کمدی که اجرای کمدی تک نفره روی صحنه با تکیه بر کلام است، گفت با وجود این که افراد خیلی خیلی بامزه ای را می‌بیند که کارهای زیبایی ارایه می‌دهند، اما اعتقاد دارد بانوان نباید این نقش‌ها را به عهده بگیرند چون آنها زاده می‌شوند تا بچه بمانند و این یک جور معجزه است.

وی شنبه این تفسیر مناقشه برانگیز را پس از آن بیان کرد که اثر دست و پایش را در برابر سینمای چینی‌های هالیوود و در پیاده‌روی جلو آن در سیمان برای همیشه ثبت کرد.

در این مراسم خانواده جری لوییس نیز حضور داشتند و مراسم با سخنرانی کوتاهی از کوئنتین تارانتینو آغاز شد.

لوییس سال پیش در جشنواره فیلم کن نیز چنین نظراتی را مطرح کرده بود و گفته بود تماشای یک زن به عنوان کمدین مرا آزار می‌دهد.

با این حال این کمدین کهنه‌کار در مراسم بزرگداشتش از لوسیل بال به عنوان یک چهره درخشان یاد کرد و کارول برنت را بزرگترین بانوی کمدین خواند.

سخنان جری لوییس موجی از اظهار نظرها را در صفحات اجتماعی به راه انداخته و در توییتر دوستداران کمدی در حال اظهار نظر در این باره هستند.

کد خبر 255819
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز