همشهری آنلاین: رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: چنین حجم عملیاتی به لحاظ معماری و کنترل پیچیدگی خود را دارد و ستاد مرکزی هدفمندی یارانه‌ها به صورت آنلاین پاسخگوی مراکز است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، نصرالله جهانگرد روز شنبه 23 فروردین پس از بازدید وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات از ستاد هماهنگی هدفمندی یارانه ها طی گزارشی، افزود: در کشور همواره ثبت نام‌ها در عرصه های مختلف میلیونی و نشان دهنده آن است که رفتارهای بزرگی در حال شکل گیری است.

وی ادامه داد: ثبت نام از افراد در این مرحله برای تعداد کاربران به صورت همزمان و نامحدود تعریف شده بود و به همین منظور در روز اول ثبت نام کندی خاصی را داشتیم که در همان ساعات اولیه مرتفع شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: برای آن دسته از افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند شرکت پست، پست بانک و دفاتر پیشخوان در نظر گرفته شود تا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جهانگرد گفت: شرکت پست حجم وسیعی از اقدامات را به خصوص در روستاها برعهده دارد و برای فضای عملیاتی آنلاین باید فضای پشتیبانی آنلاین در نظر گرفته می‌شد که توسط شرکت پست این اقدام اجرایی شد.

وی افزود: در حال حاضر شماره‌های سمت راست کد ملی افرادی که صفر، یک و دو است ثبت نام به خوبی صورت گرفته و شماره 3 نیز در جریان است، این در حالی است که بخش زیادی از مردم انصراف داده اند و به کمک دولت آمده اند تا از این طریق به توسعه زیرساخت‌های کشور کمک کنند.

محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیز با ارایه گزارشی، گفت: این شرکت نیز از هر حیث آمادگی لازم را دارد و تاکنون هیچ خللی در ارتباطات زیرساخت مشاهده نشده است.

کد خبر 255604
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز