همشهری آنلاین: قیمت نفت خام و فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی پنجشنبه ۲۱ فروردین در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه ژوئن با افزایش هفتاد و شش سنتی در هر بشکه همراه بوده و به یکصد و سه دلار و شصت و پنج سنت در هر بشکه رسیده است.

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با نوزده سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و هفت دلار و هفتاد و هفت سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می شود.

قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته افزایش داشته است. هر اونس طلا با یک دلار و شصت و هفت سنت افزایش درمقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و سیصد و بیست دلار و پنجاه و سه سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این درحالی است که هر اونس نقره با دو ممیز چهل و سه صدم درصد افزایش در قیمت معادل بیست و دو سنت به ارزش بیست دلار و بیست و پنج سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و چهارصد و چهل و سه دلار و هفتاد و شش سنت خرید و فروش می‌شود که در مقایسه با روز گذشته سه دلار و بیست و نه سنت افزایش داشته است.

کد خبر 255415
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز