مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

حسین کلهر: اسم اصلی این خانم انگلیسی کا‌ترین مارگارت اشتون است و وقتی در ۴۳ سالگی رفت توی حزب گارگر بریتانیا به او لقب بارونس اشتون آو آپ هلند دادند؛ یعنی مثلا خاتون هلند علیا!

ashton

قبل از اینکه بشود مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در زمان تونی‌بلر معاون وزیر بود و قبل‌ترش هم در کمپین خلع سلاح هسته‌ای داشت فعالیت می‌کرد. متولد مارچ ۱۹۵۶ یعنی اسفند ماه ۱۳۴۵ است. اگر به طالع‌بینی متولدین اسفند مراجعه کنید، با حقایقی در مورد اشتون آشنا می‌شوید که نگو و نپرس. بررسی تطبیقی طالع متولدین اسفند با شخصیت و رفتار و کردار اشتون را اینجا بخوانید. توصیه می‌کنیم مذاکره‌کنندگان ایرانی در دور بعدی صحبت‌ها، این توصیه‌ها که از طالع‌بینی بارونس استخراج شده است را جدی بگیرند.

۱- برای زن متولد اسفند این امکان بیش از پیش فراهم شده است تا در زیر ظاهر جذاب خود گزندگی تندتری از فلفل پیدا کند. البته اشتون برخلاف آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان جذابیت‌هایش از جای دیگری می‌آید. ما هم دوست داشتیم کریستین لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول، مسئول سیاست خارجی اروپا بشود ولی به قول آن آقا «اگر نباشه دریا، به قطره اکتفا کن.» اشتون هم با این همه صحبت و توافق و بعد‌ها زیرش زدن نشان داد رفتارش تند و فلفلی است.

۲- حاضر است با بردباری بی‌نظیری تمام خودخواهی‌های یک مرد را تحمل کند، فقط به این شرط که به طور کامل مورد حمایت او قرار بگیرد. دیدید که کا‌ترین جان برای اینکه دل هیات مذاکره‌کننده را به دست آورد، لباس‌هایی انتخاب کرد که صعود تدریجی داشتند. شاید هم دلش به حال فتوشاپ‌کارهای روزنامه‌ها سوخت که برای چاپ کردن تصویرش در صفحه اول لازم نباشد تکسچر کتش را کپی‌پیست کنند اطراف گردنش. عکس‌ها را بررسی کنید، همیشه دو متر از هیات مذاکره‌کننده ایرانی فاصله گرفته و دارد آن طرف را نگاه می‌کند.

۳- برای ایجاد حس بهتر در حالی که دست خود را برای گرم کردن به داخل جیب کتش کرده است مرتبا راجع به جریان بازی از شما سوالاتی می‌کند. ما هم کاملا معتقدیم اشتون به نمایندگی از اتحادیه اروپا دستش را داخل جیب این ملت کرده است و حالا گرم شدن و گرم ماندن و اینها بهانه است. اینکه مرتبا راجع به جریان بازی از شما می‌پرسد هم اظهر من الشمس است که می‌خواهد زیرزیرکی از شما اطلاعات بگیرد.

۴-صورت فلکی برج حوت دو عدد ماهی است که در دو جهت مخالف در حال شنا کردن هستند. همان‌طور که در رفتار خانم اشتون هم این دوگانگی کاملا مشهود است. به قول قدما زن متولد اسفند با دست پس می‌زند، با پا پیش می‌کشد. همین است که از سال ۲۰۰۹ تا الان بالاخره تکلیفش را با خودش و ما مشخص نکرده است.

  • همشهری جوان
کد خبر 255355
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز