همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۱۰۸ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی طی سال گذشته خبر داد.

آژانس هواپیمایی

به گزارش ایسنا، مراد اسماعیلی اظهار کرد: بر اساس بند الف از ماده یک آئین‌نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی طی سال گذشته در مجموع 230 مجوز صادر شد که از این تعداد 67 مجوز مربوط به تهران و 163 مجوز مربوط به شهرستان بوده است.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را 44 فقره اعلام کرد و افزود: بر اساس بازرسی های به عمل آمده از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طی مدت مزبور 108 مجوز به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: 76 مجوز به جهت رفع مشکلات آئین‌نامه‌ای در بازرسی‌های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده‌های مطرح شده رفع تعلیق شد.

اسماعیلی تصریح کرد: برابر بازرسی‌های انجام شده میدانی در پایان سال گذشته توسط بازرسان این سازمان تاکنون تعداد 750 اخطار کتبی و تذکر به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی مبنی بر رعایت ضوابط آئین‌نامه‌ای با مهلت مقرر برای رفع نقص انجام شد که در صورت اجرا نشدن به موقع برابر مقررات با دفاتر متخلف برخورد خواهد شد.

کد خبر 255329
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز