همشهری آنلاین: آیت الله ری شهری که در جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر تهران حاضر شده بود درخواست کرد هرچند ماه یکبار جلسات علنی شورا در شهرری برگزار شود و به مشکلات این منطقه بیش از گذشته رسیدگی شود.

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله ری شهری در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به اینکه مردم ری انتظار دارند بیش از گذشته به این منطقه رسیدگی شود گفت: در این مدت شهردار تهران اقدامات خیلی خوبی در منطقه انجام داده اما مشکلات شهر ری بیش از اینها است.

وی ادامه داد: مشکلات شهر تهران مانند زباله‌ها، دفن اموات و ... به سمت شهرری می‌آید و خیر ری که رای زیاد است به سوی تهران. بنابراین به دلیل این خیرات ما انتظار داریم توجه بیشتری به شهرری شود.

ری شهری درخواست کرد هرچند ماه یکبار جلسات شورای شهر تهران در این منطقه برگزار شود تا آن تعداد از اهالی ری که دوست دارند شورایی مستقل داشته باشند نیز راضی باشند و بدانند ری بخشی از تهران است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه سخنان ری شهری گفت: ایشان کلاس درس اخلاق داشتند اما قصد داشتیم جلسه علنی سال جدید را با سخنان ایشان آغاز کنیم.

مسجد جامعی با استقبال از پیشنهاد ری شهری گفت: این موضوع در هیات رئیسه شورا مطرح شده و قصد داریم در تمامی مناطق تهران جلساتی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: شخصیت حجت‌الاسلام ری‌شهری منحصر به فرد و بی‌نظیر است که در این سال‌ها کارهای ویژه‌ای از وی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به مهمترین کتاب وی تحت عنوان کتاب سال ولایت اشاره کرد.

کد خبر 255137
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز