همشهری آنلاین: مرحله پلی‌آف لیگ برتر روز دوشنبه (۱۸ فروردین) با انجام سه بازی آغاز شد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در دیدارهای اول این مرحله تیم مهرام در آزادی پذیرای هفت الماس قزوین بود. صمد نیکخواه بهرامی به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی به میدان برود. بازیکنان باانگیزه و جوان تیم هفت الماس در حالی که کوارتر اول را با نتیجه 27 بر 9 به تیم مدعی مهرام واگذار کردند، در کوارتر سوم موفق شدند اختلاف امتیاز را به عدد 8 برسانند، اما در نهایت این تیم مهرام بود که با نتیجه 66 بر 83 به برتری رسید.

تیم دانشگاه آزاد در سالن اختصاصی خود آماده مصاف با تیم همیاری زنجان بود. نتیجه این بازی به دلیل عدم حضور نماینده زنجان با نتیجه 20 بر 0 به نفع دانشگاه آزاد اعلام گردید.

تیم‌های همشهری ذوب آهن و فولاد ماهان سپاهان در اولین دیدار خود در این مرحله بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند.این دیدار که به میزبانی ذوب آهن برگزار شد، در پایان با نتیجه 66 بر 63 به سود تیم فولاد ماهان سپاهان خاتمه یافت. ذوب آهن برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی در بازی دوم محکوم به پیروزی است تا بازی سوم مشخص کند کدام یک از این دو تیم در جمع چهار تیم برتر قرار خواهد گرفت.

دو تیم همشهری پتروشیمی بندرامام و صنایع پتروشیمی ماهشهر در سالن بعثت ماهشهر به مصاف هم رفتند. تیم پتروشیمی بندرامام نیز در اولین بازی خود موفق شد تیم صنایع را با نتیجه 91 بر 59 از پیش رو بردارد.

دیدارهای دوم مرحله پلی‌آف به میزبانی تیم‌های هفت الماس قزوین، فولاد ماهان سپاهان و پتروشیمی بندرامام ساعت 16:00 روز پنجشنبه 21 فروردین ماه برگزار می‌گردد.

 

کد خبر 255136
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز