دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

گروه حوادث: برخی از هنرمندان روز گذشته با حضور در دادسرای جنایی تلاش کردند با گفت‌وگو با خانواده مردی که ۷سال پیش از سوی دختری به نام ریحانه به قتل رسیده بود، مانع از اجرای حکم او شوند.

دادگاه

ریحانه تیرماه سال 86با حضور در مطب یک جراح زیبایی، این مرد را با ضربه چاقو به قتل رساند و از همان زمان دستگیر شد. او با اعتراف به جنایت، جزئیات قتل را بازگو کرد و حتی در جلسه دادگاه نیز همین اعترافات را به زبان آورد. وی سرانجام پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد و با گذشت چندسال از این ماجرا، شمارش معکوس برای مجازات او آغاز شد.

روز گذشته درحالی‌که قرار بود برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول در دادسرای جنایی تهران جلسه صلح و سازش برگزار شود، تعدادی از هنرمندان ازجمله رضا کیانیان، جمشید مشایخی و بهاره رهنما نیز در جلسه حاضر شدند تا بتوانند از خانواده مقتول رضایت بگیرند. همزمان ریحانه 26ساله نیز به این جلسه منتقل شد و درحالی‌که گریه می‌کرد، از خانواده مقتول خواست که او را ببخشند. وی بار دیگر و در برابر خانواده مقتول اظهار داشت که به تنهایی دست به جنایت زده است و گفت که از زمانی که مرتکب قتل شده، خودش نیز مرده و حالا فقط یک مرده متحرک است.

در این جلسه هنرمندان نیز با گفت‌وگو با خانواده مقتول تلاش کردند تا این قاتل را ببخشند. درصورتی که خانواده مقتول از گناه ریحانه نگذرند، دختر جوان به‌زودی به دار مجازات آویخته خواهد شد.

کد خبر 255059
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز