جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اصلی‌ترین تفاوت رسانه‌های آنلاین با رسانه‌های چاپی، غیر قابل توقف بودن نشر در رسانه‌های آنلاین است؛ پدیده‌ای که به آن ۲۴ در ۷ می‌گویند؛ کار کردن ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته. همشهری آنلاین هم به عنوان یک وب‌سایت خبری از این قاعده مستثنی نیست.

hamshahrionline

سه شنبه شب 27 اسفند 92 همکاران روزنامه‌نگار ما در روزنامه همشهری آخرین صفحات خود را به دست چاپ سپردند و بار اطلاع رسانی برای موسسه همشهری مثل هشت سال گذشته در تعطیلات نوروز یک تنه بر دوش تحریریه همشهری آنلاین قرار گرفت.

روزها و شب‌های خبر رسانی ما با یک خبر تلخ  سال آغاز شد:

ما که مجبور بودیم در روزهای نوروز هم کار کنیم؛ زودتر از موعد دست به کار شدیم و یک هفت سین نقلی هم در تحریریه برپا کردیم تا به تنها سهم خود از این تعطیلات طولانی اکتفا کنیم. عکس‌هایش اینجاست:

اما در روزهای بعدی صدها خبر و گزارش و عکس بر مانیتورهای شما بست که همه محصول تلاش گسترده تحریریه همشهری آنلاین بود.  افزون براین؛ پیشنهادها و نکته‌های ویژه‌ای هم از سوی اعضای تحریریه برای شما نوشته شد.

ندا شریف که صفحه مهارت‌های زندگی را اداره می‌کند؛ نوشت:

عباس صنیع‌فر که زحمات صفحات اندیشه و قرآن با او است از نوروز و ایام فاطمیه گفت.

پیشنهاد همشهری‌آنلاین برای تهران‌گردی در نوروز ۹۳ پیش‌ درآمد سلسله یاداشت‌های فهیمه طباطبائی بود که با روتیتر پیشنهاد تهران‌گردی همشهری آنلاین ارائه شد:

مهدی تهرانی که صفحه سینما و تلویزیون سایت را اداره می‌کند دست از اسکار نکشید و پیشنهاد داد اسکار در جاده هشتاد و ششم را ببینید. البته او که همیشه دوربین به دست هم هست؛ دست‌پخت‌های دیگری هم در همین فاصله داشت:

دکتر علی ملائکه پزشک همشهری آنلاین هم باب سلامت در تعطیلات عید را گشود.

علی کدخدا زاده هم که دغدغه‌های متعددی در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی دارد؛ درخواست خود را این‌گونه مطرح کرد:

عضو جوان سایت هم رشید عسگری طبق معمول مقیم فضای دیجیتال ماند:

محمد ملاحسینی هم که تولید و نظارت بر بخش گسترده‌ای از چانک‌های همشهری آنلاین را بر عهده دارد به نکاتی کاربردی درباره سفر اشاره کرد:

در همین روزهای تعطیلات پیامک نوروزی رئیس جمهور هم توجه همکار دیگرمان نیما شایان را جلب کرد:

یک نظر سنجی کاملا "معمولی" هم برگزار کردیم: جذاب‌ترین سریال نوروزی تلویزیون کدام است؟

نتایج نظرسنجی نوروزی همشهری آنلاین؛ نشان داد پایتخت سه - با نقی معمولی و بابا پنجعلی و دیگران - جذاب‌ترین سریال نوروز بوده است.

به هر حال عید ما با تولید صدها خبر و نظر و عکس و گزارش گذشت؛ امیدواریم نوروز شما فقط "خوش" گذشته باشد.

کد خبر 254603
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز