چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال بایرن مونیخ با شکست هرتا برلین در هفت هفته مانده به پایان لیگ آلمان بیست و چهارمین قهرمانی زودهنگام و بی‌سابقه‌خود را در مسابقات بوندس لیگا کسب کرد.

بایرن

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل ازخبرگزاری فرانسه، بایرن قهرمانی خود را در هفته بیست و هفتم با پیروزی سه بر یک مقابل هرتابرلین کسب کرد که یک رکورد به حساب می آید.

بایرن با هدایت جوزپه گواردیولا اسپانیایی در هفت هفته به پایان فصل فاصله 25 امتیازی با دورتموند رده دومی دارد.گواردیولا نه ماه بعد از روی کار آمدن بایرن را به قهرمانی رساند و عملکرد بهتری نسبت به یوپ هاینکس داشت که فصل گذشته بایرن را در ششم آوریل در هفته بیست و هشتم به قهرمانی رساند.

تونی کروس در دقیقه 6، ماریو گوتزه در دقیقه 14 و فرانک ریبری در دقیقه 79 گل های بایرن را به ثمر رساندند و آدریان راموس در دقیقه 66 با ضربه پنالتی برای هرتابرلین گلزنی کرد.هرتا با 36 امتیاز در رده نهم قرار دارد. بایرن بعد از ثبت 25 رکورد با هاینکس با هدایت گواردیولا نیز رکورد زد. این تیم در 52 دیدار بدون شکست ماند که با رکورد پنج لیگ بزرگ اروپا هفت بازی فاصله دارد.

این رکورد را آ ث میلان در بین سال های 1991 تا 1993 ثبت کرده است.بایرن همچنین نوزدهمین پیروزی متوالی خود را مقابل هرتا کسب کرد.این تیم در 10 سال اخیر شش قهرمانی در سال های 2005، 2006، 2008، 2010، 2013 و 2014 کسب کرده است.

کد خبر 253981
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز