همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مرگ یک کودک هشت ساله و مجروحیت ۴۴ نفر در حوادث آخرین چهارشنبه سال خبر داد. سردار ساجدی‌نیا از دستگیری یک مظنون حادثه مرگ دخترک هشت ساله در شهرک راه‌آهن خبر داد.

ساجدی نیا

سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه حضور در مرکز فرماندهی پلیس پایتخت، در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص آخرین چهارشنبه سال، گفت: متاسفانه برابر اطلاعات دریافتی از اورژانس، حوالی ساعت 20:30 امشب یک دختربچه هشت ساله در شهرک راه‌آهن - گلفام بر اثر انفجار یک نارنجک دست‌ساز که از سوی فردی ناشناس انداخته شد، جان باخت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمارها تاکنون 44 تن در حوادث آخرین چهارشنبه سال در تهران مصدوم شدند، افزود: از این تعداد 33 نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مشکل خاص ترافیکی در پایتخت هم‌اکنون وجود ندارد، گفت: در عین حال استادیوم آزادی نیز کاملا تخلیه شده و مشکل خاصی از آن بخش گزارش نشده است.

ساجدی‌نیا از دستگیری 15 نفر هنجارشکن در آخرین چهارشنبه سال خبر داد و گفت: این افراد که اقدام به هنجارشکنی در آخرین چهارشنبه سال کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند که برابر اعلام قبلی، هنجارشکنان تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس باقی خواهند ماند.

وی تاکید کرد: جمع‌بندی‌ها تا ساعت حدود 22 نشان می‌دهد وضعیت نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب‌تر بوده است و تنها حوادث دلخراش، مرگ دختربچه هشت ساله و قطع سه انگشت دست راست یک مرد بوده است.

دستگیری فرد مظنون

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یک مظنون حادثه مرگ دخترک هشت ساله در شهرک راه‌آهن خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران‌ (ایسنا)، با اشاره به حادثه مرگ یک دختر هشت ساله در شهرک راه‌آهن - گلفام در حوالی ساعت 20:30 امشب، گفت: متاسفانه یک فرد اقدام به پرتاب نارنجک دستی به اطراف این دختر هشت ساله کرد که بر اثر پرتاب سنگریزه‌های این نارنجک، دختر بچه مذکور کشته شد.

وی افزود: در پی این حادثه ماموران پلیس آگاهی تهران سریعا در محل حضور یافته و یک نفر مظنون را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه فیلم صحنه حادثه نیز توسط یکی از دوربین‌های اطراف محل موجود بوده و در اختیار پلیس قرار گرفته است، گفت: تحقیقات پلیس برای عامل اصلی این حادثه و بازجویی از مظنون مورد نظر آغاز شده است و اطلاعات تکمیلی به روزهای آتی اعلام می‌شود.

کد خبر 253673
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز