همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس و اعضای سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران آغازگر یک نهضت درحوزه ورزش همگانی بوده و شهر تهران در اکثر موضوعات به خصوص ورزش همگانی مانند یک چراغ راهنما برای کل کشور عمل می‌کند.

به گزارش ایرنا، محمود گودرزی با بیان این مطلب افزود:در موضوع "ورزش برای همه" شهرداری تهران جزو موفق‌ترین دستگاه‌ها در کشور بوده و در تمام نقاط شهر دسترسی مردم به اماکن ورزشی را در یک فضای امن و مفرح برای خانواده‌ها امکان‌پذیر کرده است.

گودرزی با بیان اینکه کاری که شهرداری شروع کرده آغاز یک نهضت در حوزه ورزش همگانی است، اضافه کرد: اگر این نهضت به نتایج مطلوبش برسد بخش بزرگی از وظیفه و آرمان تربیت‌بدنی انجام می‌شود که این آرمان را شهرداری تهران تا حدود زیادی جامه عمل پوشانده است.

وزیر ورزش وجوانان با توضیح این مطلب که پول تعیین‌کننده است اما همه چیز نیست، مدیریت و درایت را در موفقیت بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری کرد روند مثبت شهرداری تهران با موفقیت ادامه پیدا کند.

گودرزی ادامه داد: در زمینه ورزش برای همه باید به سمتی برویم تا با کمک شهرداری‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، خود مردم در این حوزه ورود کنند و با انگیزه مضاعف برای خود فعالیت کنند. در این زمینه هر کمکی از وزارت ورزش و جوانان برآید دریغ نمی‌کنیم تا این ارتباطات و همکاری‌ها تقویت شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با بیان این مطلب که موفقیت‌های ورزشی در سایه آرامش و اخلاق مداری پدیدار می‌شود، تصریح کرد: باید تلاش‌مان این باشد که ورزش ما به آرامش برسد و محیط سالم و آرامی داشته باشیم تا بتوانیم نارسایی‌های جامعه را به خصوص در حوزه جوانان، به سمت مسیری درست و مثبت سوق دهیم.

در این دیدار، آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گزارشی از اقدامات این سازمان در سال‌های اخیر ارائه کرد.

کد خبر 253356
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز