همشهری آنلاین: تراکتورسازی در قطر با تساوی ارزشمند موقتا صدرنشین شد و سپاهان نیز در اصفهان به یک پیروزی ارزشمند برابر الهلال عربستان دست یافت.

سپاهان

تیم فوتبال تراکتورسازی در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر 21 اسفند ماه از ساعت 19 در ورزشگاه عبدالله بن‌ناصر بن‌خلیفه به مصاف لخویا قطر رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بازی در نیمه اول با حملات دو تیم همراه بود اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. شاگردان تونی اولیویرا در این نیمه عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و چندین موقعیت روی دروازه لخویا خلق کردند اما از رسیدن به گل بازماندند. ابراهیمی در دقیقه 25 یک بار توپ را به تیرک دروازه میزبان زد.

همچنین لخویا در دقیقه 16 صاحب ضربه پنالتی شد که سپاستین توپ را به بیرون زد. در ادامه نیز روی ضربه ایستگاهی ولادیمر در دقیقه 30 توپ را به تیرک دروازه حامد لک زد به این ترتیب در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در نیمه دوم بازی بیشتر در اختیار لخویا بود و چندین حمله روی دروازه نماینده ایران داشت که با واکنش‌های خوب حامد لک اجازه گلزنی به نماینده قطر نداد. در دقیقه 59 لخویا به گل رسید که کمک داور آفساید بازیکن این تیم را اعلام کرد و آن را مردود دانست. در پایان نیز دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

حامد لک از تراکتورسازی در این نیمه کارت زرد دریافت کرد. محمد نصرتی نیز از تراکتورسازی در دقیقه 89 از زمین مسابقه اخراج شد. تراکتورسازی در دیدار اول خود نیز با 10 نفره شدن و اخراج علی کریمی روبرو شده بود.

تراکتورسازی با این تساوی 4 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول راه یافت.

همچنین تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر و در حضور 3 هزار 250 نفر به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود سپاهان به پایان رسید.

دیدار دو تیم زیر بارش شدید باران آغاز شد و زمین خیس لغزنده کار را برای هر دو تیم مشکل کرده بود.

نصیرشمرانی مهاجم الهلال در دقیقه 9 از داخل محوطه جریمه به توپ ضربه زد که توپ به تیرک دروازه عمودی سپاهان برخورد کرد.

بعد از این صحنه سپاهان بر حملات خود اضافه کرد و در دقیقه 17 پاس خوب محرم نویدکیا درون محوطه جریمه الهلال عربستان به مهدی شریفی رسید و این مهاجم با یک ضربه دقیق در موقعیت تک به تک گل سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 29 الهلال روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر کاسیکو به گل مساوی رسید.

در دقیقه 32 بر اثر اشتباه مسلم رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گل دوم الهلال به ثمر رسید و نوت تیاگو ضربه کرنرش به طور مستقیم وارد دروازه سپاهان شد. روی این گل احمدی جایگیری کاملا اشتباهی داشت.

نیمه دوم با حملات سپاهان آغاز شد و زردپوشان اصفهانی برای جبران شکست به میدان آمده بودند.

در دقیقه 69 بازیکنان و مربیان سپاهان معتقد بودند که داور باید برای آنها یک پنالتی می‌گرفت.

در دقیقه 71 ضربه کاشته امید ابراهیمی با اختلاف از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت.

در دقیقه 73 مهدی شریفی پشت محوطه جریمه الهلال صاحب توپ شد که شوت از راه دور او به زیبایی تبدیل به گل دوم و مساوی سپاهان شد.

در دقیقه 79 توپ به دست مدافعان الهلال برخورد کرد و داور یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد که هادی عقیلی این ضربه را از دست داد و پنالتی عقیلی به اوت رفت.

در دقیقه 90 شوت از پشت محوطه جریمه جواهیر سوکای گل سوم سپاهان را به ثمر رساند تا زردپوشان ایرانی اولین برد خود را در آسیا کسب کنند و با سه امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند. الهلال هم با یک امتیاز قعرنشین گروه D باقی ماند.

بنجامین ویلیامز داور استرالیایی مسابقه به عبدالله الزوری، حسین فیض، یاسر شهرانی و دیاگو از الهلال و یعقوب کریمی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

کد خبر 252977
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز