همشهری آنلاین: لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مشغول اجرای پروژه «کهکشان» در قالب دیوارکوب کاشی برای منطقه ۶ تهران است.

نقاشی دیواری

به گزارش مهر، لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مشغول آماده‌سازی دیوارکوب کاشی برای یکی از مناطق شهرداری تهران است، درباره برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران گفت: با حضور تکنولوژی و در دسترس قرار گرفتن دوربین عکاسی و فیلمبرداری همه می‌توانند لحظات نابی را ثبت کنند و این جشنواره می‌تواند دریچه ای به سوی استعدادهایی باشد که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: دستگاه تلفن همراه به عنوان وسیله ای همیشه همراه می‌تواند به ثبت لحظات کمک کند.

به نظر من تلفن همراه یک پدیده جهانی است و اگر از تکنولوژی به درستی استفاده شود خلق آثار تازه ای را به همراه دارد.

این هنرمند متذکر شد: حرفه من هنردستی است ولی اگر در همین حرفه هم از تکنولوژی درست استفاده شود خلق آثار تازه ای را به همراه خواهد داشت. این خلق قطعا بدون امکانات پیشرفته امکان‌پذیر نخواهد بود.

بازیگر سریال «در چشم باد» با اشاره به اینکه فیلمسازی با موبایل در گذشته به رویا شبیه بوده است، گفت: اگر بیست سال پیش می‌گفتند که کسی با موبایل فیلم می‌سازد، بیشتر شبیه یک رویا بود اما امروزه می‌بینیم که تلفن همراه به عنوان مولتی مدیا حضور جدی در عرصه عکاسی و فیلمبرداری دارد و در سایه این حضور پر رنگ است که یک جشنواره مستقل به خود اختصاص داده است.

اسکندری در پایان درباره آماده‌سازی پروژه «کهکشان» توضیح داد: این روزها مشغول آماده‌سازی پروژه «کهکشان» هستم.

این پروژه یک دیوارکوب کاشی‌کاری برای شهرداری منطقه 6 است و تا قبل از عید آماده می‌شود.

کد خبر 252932
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز