فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نخستین برنامه پلیس برای ایجاد امنیت شب چهارشنبه آخر سال اقدامات فرهنگی است، گفت: ما در این شب از مردم و خانواده‌ها می‌خواهیم تا رفتار خود و فرزندانشان را کنترل کنند.

احمدی مقدم

سردار اسماعیل احمدی مقدم با اشاره به اینکه پلیس از ماه‌های قبل برخورد با وارد‌کنندگان و توزیع‌کنندگان وسایل محترقه خطرناک را تشدید کرده است، افزود: کشفیات این مواد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و پلیس با اصنافی که به توزیع غیرقانونی اینگونه وسایل می‌پردازند، به‌شدت برخورد می‌کند. فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته شاهد بهبود رفتار در شب چهارشنبه آخر سال بوده‌ایم، افزود:

مردم توانسته‌اند رفتار خود را در این روز کنترل کنند و نیروی انتظامی نیز پیش‌بینی‌های لازم را برای برقراری امنیت در این روز کرده است. احمدی مقدم افزود: والدین نباید برای شادی خود، دست به وسایل و کارهای خطرناک بزنند و تنها حضورشان در کنار فرزندان یا انجام نورافشانی در این شب کافی است. وی با ابراز امیدواری از اینکه حوادث شب چهارشنبه آخر سال، نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد، گفت: به هر میزان که جامعه رو به عقلانیت می‌آورد شاهد بهبود رفتار هستیم.

کد خبر 252403
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز