همشهری آنلاین: مدیر عامل برج میلاد تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های عطر یاس در نوروز ویژه برنامه‌های تحویل سال نو از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین خبر داد و گفت : پیش‌بینی می‌شود در این ایام یک میلیون نفر از برنامه‌های برج میلاد بازدید کنند.

به گزارش تهران سما، فرزاد هوشیار در نشست خبری با عنوان عطر یاس در نوروز به مناسبت ویژه برنامه‌های تحویل سال نو و ایام نوروز با اشاره به بازدید 500 هزار نفر در ایام نوروز سال گذشته و پیش بینی یک میلیون نفر در سال‌جاری از برج میلاد گفت: پنج محور برنامه‌ای نوروز، فجر، محرم و صفر ،رمضان و قربان تا غدیر پیش‌بینی شده بود که با حضور گسترده مردم همراه بود و بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر ار برج میلاد بازدید کردند که معادل 130 درصد افرایش مخاطب بوده است که این میزان جدای از 5/2 میلون نفری بوده است که در همایش های برج که 40 درصد آن بین المللی بوده است شرکت داشتند.

هوشیار با بیان این که در بازدیدهای برج میلاد بیش از 30 درصد میهمانان خارجی بوده اند افزود : با توجه به رزروهای انجام شده بعد از ایام تعطیلات عید بازدیدها در شش ماهه اول رو به رشد است و با برنامه ریزی انجام شده سعی شده تا نوروزی متفاوت با توجه به ایام فاطمیه برای بازدیدکنندگان رقم بخورد .

مدیر عامل برج میلاد با اشاره به برنامه های ویزه نوروز اظهار کرد : هفت سرا در این ایام طراحی شده که از 25 اسفند تا 12 فروردین پذیرای بازدید کنندگان است و در لحظه تحویل سال نو 300 کودک یتیم سفره های هفت سین خود را در این مکان پهن می کنند که بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران نیز در این برنامه حضور دارند .

وی افزود : غرفه سریا فاطمی از 10 فروردین با نمایش داستان تصویری زندگی حضرت فاطمه (س)، کتاب‌شناسی اهل بیت، سرای بازی وسرگرمی و ورزش ، نمایش ماشین های کلاسیک ، سرای خیریه بین الملل با حضور 115 انجمن خیریه از دیگر این برنامه‌هاست .

مدیر عامل برج میلاد تصریح کرد : در سرای گردشگری نیز غرفه ترهان گردی با معرفی هفت مسیر گردشگری شهروندان را به تور تهران‌گردی می برد که سال گذشته هفت هزار نفر اعزام شدند و در غرفه آیین‌ها اقوام ایرانی نیز 10 چادر عشایری به معرفی زندگی؛ غذا و پوشش اقوان ایرانی می‌پردازد.

هوشیار با تاکید بر این که همه برنامه‌ها با توجه به ایام فاطمیه و شادی حلال خانواده‌ها در نظر گرفته شده است ، گفت: اجرای موسیقی‌های سنتی، فیکس پانتومیم و اکران چهار فیلم نیز از جمله برنامه هایی است که در کنار سایر برنامه های این ایام پیش‌بینی شده است .

کد خبر 252362
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز