چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی جام‌جم برنامه‌های مختلفی را به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز برای ایرانیان خارج از کشور تدارک دیده است.

به گزارش ایرنا، برنامه ویژه نوبهار به تهیه‌کنندگی امیرعباس حدسنی به مدت 150 دقیقه از 28 اسفند 92 با بخش‌های مختلف ویژه نوروز به استقبال بهار خواهد رفت.

این برنامه از ساعت 21:30 اغاز می‌شود و برای تحویل سال 510 دقیقه با همین ویژه برنامه از ساعت 17:30 تا 02:00 بامداد سال نو برای مخاطبان آمریکا، اروپا و آسیا برنامه پخش خواهد کرد.

برنامه با اجرای مسعود روشن‌پژوه، حسین رفیعی، سیدعباس سجادی و سیده فتانه سجادی شامل آیتم‌های دعوت از هنرمندان بازیگر و خواننده بنام کشور و همچنین ارتباط با ایرانیان خارج از کشور برای پیام‌های نوروزی، ارتباط زنده با مشهد، شیراز و مراکز استان‌های کشور خواهد بود.

ایام نوروز تحت عنوان بهار در جام‌جم از گروه اجتماعی و خانواده با مضمون ارتباط با برنامه راهیان نور، ارتباط با دفاتر خارج از کشور، پخش پلی بک‌های خارج از کشور و همچنین کلیپ نوروزی (سنتی، فولکلور پاپ) ارائه برنامه خواهند کرد تاریخ پخش این برنامه از اول تا سیزدهم فروردین به صورت روزانه است.

پلی بک‌های خارج از کشور کاری است از گروه ارتباطات امور ایرانیان خارج از کشور با مضمون ضبط برنامه‌های پیام‌های بهاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور، ضبط پیام‌های نوروزی سفرا در خارج از کشور، جشن‌های نوروزی ایرانیان در خارج از کشور و پخش این آیتم‌ها در نوروز است.

برنامه روشنای نوروز 93 از ابتدای فروردین تا نیمه فروردین از گروه معارف و اندیشه دینی به صورت زنده و مستقیم از یکی از شهرهای کشور با اجرای سیدکمال هاشم‌زاده و محسن افکاری برنامه اجرا خواهد کرد و در ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گروه ویژه برنامه‌های در دست تهیه دارد.

برنامه فراق خورشید ویژه شب شهادت در قالب یک برنامه 90 دقیقه‌ای و برنامه روشنای نوروز به مدت 70 دقیقه در روز شهادت و به صورت زنده در طول روز شهادت تقدیم به علاقه‌مندان می‌شود.

پیام بهاری با مضمون انعکاس پیام مقام معظم رهبری در قالب سه برنامه 15 دقیقه ای از گروه سیاسی ویژه نوروز از اول تا سوم فروردین تهیه و پخش می‌شود.

کد خبر 252075
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز