همشهری آنلاین: فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر ۷۰ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، ۲۴ اسفندماه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به خاک ایران اسلامی منتقل می‌شوند.

سیدمحمد باقرزاده

تسنیم نوشت: سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح روز گذشته دوشنبه 12 اسفند ماه 92 در ایلام از ورود پیکر مطهر 70 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس به کشور در 24 اسفند خبر داد.

وی گفت: پیکر مطهر 70 شهید 24 اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به خاک ایران اسلامی منتقل می‌شوند. پیکرهای پاک این شهدا در مناطق عملیاتی "فاو" و "مجنون" تفحص شده است. این شهدا که در دوره اخیر در این دو منطقه عملیاتی پیدا شده به‌همراه شمار دیگری از شهدا که قرار است در روزهای آینده تفحص شوند، از مرز شلمچه به کشور منتقل و مورد استقبال اعضای کاروان‌های راهیان نور و مردم خرمشهر و آبادان قرار می‌گیرند.

سردار باقرزاده در ادامه تصریح کرد: پیکرهای مطهر شهدای گمنام بنا به تقاضای مدیران و مسئولان شهرها و بخشها به‌نوبت در مکان‌های مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خاک سپرده می‌شود. اگرچه دشمن از راه‌های مختلف قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارد، اما استقبال مردم از پیکرهای پاک شهدایی که در سراسر کشور تشییع می‌شود، بیانگر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و پیروی ملت از آرمان‌های امام راحل(ره) است.

پیکر مطهر این شهدا با حضور سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، ساعت 9:30 صبح روز شنبه 24 اسفندماه 92 وارد کشور اسلامی خواهند شد.

کد خبر 252034
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز