یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

بخشی از خدمات دندانپزشکی از ابتدای سال نو تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و بیمه‌شدگان می‌توانند از نخستین روزهای سال نو از این خدمات بهره‌مند شوند.

دندانپزشکی

محمدباقر هوشنگی، مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره این نوع خدمات بیمه‌ای گفت: انجام خدمات معاینه، طرح نوین تشخیصی رادیوگرافی‌های مورد نیاز، جرم‌گیری و بروساژ (تمیز کردن) در جهت کنترل و پیشگیری از بیماری‌های لثه، خارج کردن دندان‌های عفونی، ریشه‌های باقیمانده و دندان عقل در جهت جلوگیری از صدمه به سلامت عمومی بدن و حفظ فعالیت‌های نرمال دندان‌ها تحت پوشش بیمه پایه خدمات درمانی قرار گرفته‌اند. او با اشاره به اینکه پوشش بیمه‌ای این خدمات از ابتدای سال 93اجرا خواهد شد به ایسنا توضیح داد:

این خدمات براساس مصوبه هیأت دولت انجام خواهد شد و در حال حال حاضر مصوبه از طریق هیأت دولت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شده و هم‌اکنون این وزارتخانه در حال نگارش آیین‌نامه اجرایی آن است تا با ابلاغ به سازمان‌های بیمه‌گر پایه شامل کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بیمه سلامت ایران و نیروهای مسلح با آغاز سال جدید به مرحله اجرا درآید.با اجرای این مصوبه تمامی بیمه‌شدگان اعم از خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح، کمیته امداد و... می‌توانند از خدمات دندانپزشکی بیمه‌ای برخوردار شوند.

کد خبر 251596
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز