یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: در راستای اجرای تقویم ورزشی سال ۹۲ و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات قهرمانی دو گانه بانوان در ۴ رده سنی به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزارشد.

دوچرخه‌سواری بانوان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، در رده سنی بزرگسالان و در بخش انفرادی زهرا محمدی از زنجان، شکوه طیاره خواجویی از اصفهان و فاطمه میر شکاری از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش تیمی مقام‌های اول تا سوم از آن تیم‌های زنجان، فارس واصفهان شد.

در رده سنی زیر 23 سال و در بخش انفرادی مژگان کاویانی و زهرا بهرامیان از فارس اول و دوم شدند، سحر عزیزی از زنجان سوم شد ودر بخش تیمی تیم‌های فارس، زنجان وقم اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان و در بخش انفرادی سعیده باباپور از آذربایجان شرقی اول شد، بیتا شکاری از گلستان به مقام دوم دست یافت و ملیحه قاسمی از گلستان عنوان سومی را از آن خود کرد و در بخش تیمی به ترتیب تیم‌های گلستان، اصفهان و فارس اول تا سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان و در بخش انفرادی ساجده موگوئی از اصفهان اول شد، زهرا ملکی از اردبیل دوم شد و مهناز قرنجیک از گلستان به مقام سوم دست یافت و در بخش تیمی استان گلستان قهرمان، اردبیل نایب قهرمان و فارس سوم شد.
در پایان طی مراسمی علاوه بر اهدای کاپ، جوایزی به برترین‌ها اهداشد.

 

کد خبر 251480
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز