گروه سیاسی: نخستین جلسه بررسی راهکارهای تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی عصر دوشنبه چهارم خرداد به ریاست رئیس‌جمهوری تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور وزیران نیرو ، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کار و امور اجتماعی ، راه و ترابری و رئیس سازمان تربیت بدنی و جمعی از استانداران برگزار شد، برای رفع برخی موانع و تسریع در اجرای مصوبات مربوط به طرحهای بزرگ و اثر گذار در حوزه های سدسازی، آبرسانی، تامین برق، اشتغالزایی، بهداشت و درمان و حمل و نقل بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

محمود احمدی نژاد در این جلسه ضمن قدردانی از تلاشهای وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو ، راه و ترابری،کار و امور اجتماعی و سازمان تربیت بدنی در راستای اجرای مصوبات استانی و خدمت رسانی به مردم، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید با سرعت ، تلاش و پیگیری موارد تصویب شده در جلسات هیات دولت در استانها را در موعد مقرر عملیاتی کرده و به پایان برسانند.

در آغاز این جلسه علی سعیدلو، معاون اجرایی رئیس جمهوری نیز با ارایه گزارشی از سفرهای استانی خاطر نشان کرد: در مجموع 6 هزار مصوبه و توافق نامه در جریان سفرهای استانی برای توسعه عمران و آبادانی شهرها و رفع محرومیت ها به تصویب هیات وزیران رسید که بلافاصله مراحل اجرایی آنها آغاز شده است.

کد خبر 25141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز