گروه اقتصادی: آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۲۸ هزار واحد مسکن مهر شامل ۱۴هزار واحد شهری و ۱۴ هزار واحد روستایی روز سه‌شنبه در استان اصفهان برگزار شد.

سیدمحمد پژمان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این آیین گفت: همه پروژه‌های مسکن استان اصفهان در سال93 تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: در پنجمین مرحله افتتاح مسکن مهر استان 28هزار واحد شامل 14هزار واحد مسکن مهر شهری در شهرهای بالای 25هزار نفر، زیر 25هزار نفر و بافت فرسوده و 14هزار واحد روستایی تحویل متقاضیان شد. محمود محمودزاده افزود: برای این تعداد، 8هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و از مجموع 216هزار واحد مسکن مهر استان تاکنون 170هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

در همین حال وزیر راه و شهرسازی از ادامه تجهیز منابع مالی به مسکن مهر خبر داد و گفت: هدف دولت متوقف‌کردن چاپ پول بدون پشتوانه و کنترل نقدینگی است و این به معنی توقف تجهیز منابع مالی نیست. عباس آخوندی درخصوص تأثیر هدفمندی یارانه‌ها بر افزایش قیمت مسکن نیز گفت: فرایندهای اقتصادی و اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها نیز تأثیر خود را به‌صورت یکپارچه بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت، اما از آنجایی که سیاست دولت کنترل حجم نقدینگی و چاپ نکردن پول بدون پشتوانه است، فکر نمی‌کنم با آثار تورمی جدیدی روبه‌رو شویم.

کد خبر 251072
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز