همشهری آنلاین: رئیس مرکز رشد بعثت گفت: سپاه با تکیه بر فناوری‌های ناهمطراز، خواب را بر دشمن حرام کرده و خانه تهدید را نه فقط در حیفا و تل‌آویو بلکه در هرجا هدف قرار می‌دهد.

به گزارش فارس، سردار غلامحسین کاظمی رئیس مرکز رشد بعثت و دبیر جشنواره اختراعات و ابتکارات دفاعی ناهمطراز که عصر امروز در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تحقیقاتی و خودکفایی بعثت به منظور ایجاد رقابت علمی در دانشگاه‌ها و اتکاء بر جوانان نخبه علمی اولین جشنواره اختراعات و ابتکارات ناهمتراز را طرح‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اهمیت توان ناهمطراز انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شاهد توان ناهمتراز فرزندان خلف ایران اسلامی تحت عنوان مقاومت اسلامی در جنگ 33روزه، 22روزه و 8روزه دیده‌اند.

کاظمی افزود:‌ سپاه با تکیه بر فناوری‌های ناهمطراز، خواب را بر دشمنان حرام کرده و با دستاوردهایش پشت دشمن را در منطقه و جهان به لرزه انداخته است و خانه تهدید را نه فقط در حیفا و تلاویو بلکه در هر جا هدف قرار خواهد داد.

رئیس مرکز رشد بعثت، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شکستن مرزهای دانش و علوم و ایجاد رقابت سازنده و جدی و شناسایی نخبگان کشور در عرصه دفاعی است.

کاظمی در پایان اعلام کرد: از 1033 طرح ارسالی به این جشنواره، 206طرح برای داوری نهایی انتخاب شد تا در نهایت برگزیدگان هر محور انتخاب شوند.

کد خبر 250892
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز