همشهری آنلاین: رقابت کنندگان نهایی رشته مفاهیم مسابقات سراسری قرآن در بخش خواهران و برادران معرفی شدند.

مسابقات قرآنی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مسعود میریان با بیان اینکه 11 برادر در مرحله کشوری آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم در بخش شفاهی شرکت کرده بودند، اظهار کرد: با برگزاری این آزمون راه‌یافتگان به دور نهایی این مسابقات در بخش برادران معرفی شدند.

وی ادامه داد: غلامحسین فاتحی از استان چهارمحال و بختیاری با نمره 90.25 ، موسی اسهروز از استان کهگیلویه و بویراحمد با نمره 87.25 ، مهدی رمضانی از استان قم با نمره 86 ، مسعود غفاری فینی از استان اصفهان با نمره 84.25 ، حسین محمودی از استان اصفهان با نمره 84.25 و حسین سلیمانی از استان قم با نمره 78.25 به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

میریان با بیان اینکه 26 متسابقان شامل 11 برادر و 15 خواهر در مرحله نهایی شرکت کرده‌اند، گفت: مرحله نهایی این مسابقات در بخش برادران امشب یکشنبه 4 دی ماه برگزار خواهد شد.

همچنین هیات داوران مسابقات، اسامی راه یافتگان رشته مفاهیم خواهران را به مرحله نهایی اعلام کرد.

در رشته مفاهیم تخصصی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران 15 نفر شرکت کرده بودند که با برگزاری مرحله نیمه نهایی، اسامی 7 فینالیست این مسابقات اعلام شد.

براساس این گزارش، در این مرحله مقرر بود ، 6 نفر معرفی شوند که 2 نفر به خاطر تشابه امتیاز به رتبه مشترک ششم دست یافتند که اسامی این فینالیست‌ها عبارتند از ؛ فاطمه سلطانی پور، رویا دادپور، صبا صادقی، الهام رحمانیان کوشکی، زهرا عرب که به مرحله بعد راه یافتند و اعظم نوروزی و فاطمه فروزان نیز مشترکا ششم شدند

کد خبر 250867
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز