دوشنبه ۴ تیر ۱۳۸۶ - ۰۶:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نوار ویدئویی که خبرنگار انگلیسی شبکه بی بی سی را با بمب نشان می‌دهد در شبکه‌های سراسری پخش شد.

به گزارش رویترز، نوار ویدئویی که خبرنگار انگلیسی بی بی سی، آقای آلان جانسون را به همراه بمب بسته شده به کمرش نشان می‌دهد در شبکه‌های اینترنتی پخش شد.

این خبرنگار که در نوار غزه دزدیده شده است در نوار ویدئویی که حدود 42 دقیقه است در حالی که به بدنش بمب بسته شده  از نظامیان هموطنش خواست تا برای آزادی اش هیچ اقدام اجباری نکنند زیرا او تهدید شده که با هر حرکتی از سوی آنان بمب های بسته شده به وی منفجر خواهد شد.

ظاهرا این نوار ویدئویی را ارتش اسلام که یک گروه فلسطینی ظاهرا وابسته به شبکه القاعده است تهیه کرده زیرا ارتش اسلام مسئولیت ربودن خبرنگار شبکه بی بی سی را که در تاریخ دوازدهم ماه مارس ناپدید شد بر عهده گرفته است و تا کنون تلاشهای دیپلماتیک برای آزادی وی به نتیجه نرسیده است.

این روزنامه نگار انگلیسی در حالی که به شدت مضطرب نشان می داد  ادامه داد من یک کمربند انفجاری با خود حمل میکنم که به گفته ربایندگانم اگر افراد یا گروه‌هایی بخواهند به محل نگهداری من حمله کنند فعال خواهد شد. وی تاکید کرد ربایندگان من تهدید کرده اند که اگر محل اسارت من مورد حمله قرار گیرد و بخواهند مرا به زور ازاد کنند آنجا را به گورستان تبدیل خواهند کرد.

کد خبر 25069

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز