یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۶
۰ نفر

آخرین اختتامیه جشنواره‌های استانی فیلم فجر در شهر مقدس قم برگزار شد و جوایز برتر به فیلم‌های «چ» و «شیار ۱۴۳» تعلق گرفت.

حاتمی‌کیا خادم حرم  حضرت معصومهس شد

 ضمن اینکه کارگردان و بازیگران «چ» به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شدند و ابراهیم حاتمی‌کیا نشان خادمی افتخاری حرم کریمه اهل‌بیت(ع) را دریافت کرد.

حاتمی‌کیا پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س) گفت: وقتی انسان در مکانی مقدس مانند حرم مطهر حضرت معصومه(س) با خداوند ارتباط برقرار می‌کند، کوچک بودن خود را مقابل بزرگی پروردگار بلندمرتبه می‌بیند. او ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مکان مقدس افزود: از دوران کودکی در چنین حال و هوایی و در ارتباط با کریمه اهل‌بیت(س) رشد یافته‌ام و امروز هم امیدوارم بتوانم خادم خوبی برای آن حضرت باشم.

سعید راد بازیگر فیلم «چ» هم ضمن ابراز خوشحالی از توفیق حضور در بارگاه نورانی کریمه اهل‌بیت(س) گفت: به یقین دعای خیری پشت سر عوامل فیلم بوده که امروز توانسته‌ایم در این مکان مقدس و نورانی حضور یابیم. در ادامه نوبت به مریلا زارعی رسید که با پوشش چادر در این سفر حاضر شده بود و گفت که بودن در این مکان مقدس را افتخاری برای خود بداند. وی گفت: بازیگری در فیلم «چ» توفیق بزرگی بود و همین امر هم موجب توفیق بزرگ‌تر یعنی حضور در بارگاه‌های نورانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سال‌ها بود آرزو داشتم به استان قم سفر و حرم مطهر حضرت معصومه(س) را زیارت کنم ولی توفیق حاصل نشده بود. به همین دلیل قدردان این فرصت و حضور هستم. برای تمام حاجت‌مندان دعا کردم و امیدوارم خودم و دیگران باز هم لیاقت زیارت حرم مطهر بانوی کریمه اهل‌بیت(س) را داشته باشیم.

زارعی همچنین در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در قم پس از دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در سخنانی کوتاه گفت: مریلا زارعی هستم، متولد تهران و فرزند ایران، سرزمین روزهای دشوار. سیمرغ برای من اشک مادری است که سال‌ها در انتظار بازگشت حتی یک بند انگشت فرزندش منتظر مانده است.

کد خبر 250595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز